αρχικηΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣArpato: Η πρώτη Ελληνική real-time πλατφόρμα δημοπρασιών (και μπορείς να πιεις ακόμα και το ποτό σου, φθηνά)

Arpato: Η πρώτη Ελληνική real-time πλατφόρμα δημοπρασιών (και μπορείς να πιεις ακόμα και το ποτό σου, φθηνά)

Συνήθως, όταν ακούμε για δημοπρασία, μας έρχεται στο μυαλό… κάποιος πίνακας του Ντα Βίντσι. ‘Η αντικείμενα μεγάλης οικονομικής και ιστορικής αξίας. Πως θα σου φαινόταν τώρα, να μπορούσες να συμμετέχεις σε μια δημοπρασία και να κερδίσεις ένα φθηνό ποτό ή ένα εισιτήριο μιας παράστασης; Κι όμως, αυτό μπορεί να γίνει. Το Arpato (όπως προδίδει και το όνομα του), σου δίνει την δυνατότητα να «αρπάξεις» αυτό που θέλεις. Αρκεί να δώσεις την καλύτερη προσφορά. Με απλά λόγια, είναι η πρώτη Ελληνική real-time πλατφόρμα δημοπρασιών.

Πίσω από το συγκεκριμένο project, βρίσκεται ο Κίμων Τουσμάνωφ. Ο ίδιος μιλά στο It’s Possible για τη δική του διαδρομή, το πως προέκυψε η ιδέα για το Arpato, ενώ απαντά και στο ερώτημα για το τι γίνεται στο κομμάτι της ασφάλειας, μιας και είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε μια τέτοια πλατφόρμα στην Ελλάδα.

Με τι ασχολούσασταν πριν το Arpato και πως φτάσατε σε αυτή την ιδέα;

Το 2009 μετακόμισα στην Ολλανδία για σπουδές στη “Βιομηχανική Διοίκηση” και το 2014 επέστρεψα στην Ελλάδα για πρακτική στο Orange Grove της Ολλανδικής πρεσβείας, στα πλαίσια των μεταπτυχιακών μου σπουδών στην “Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα”, και τα δύο προγράμματα του πανεπιστημίου του Twente. Η επαφή με την Ολλανδία δεν είναι τυχαία διότι και ο ίδιος κατάγομαι από εκεί κατά το ήμισυ, από την πλευρά της μητέρας μου. Πριν αφοσιωθώ πλήρως στο Arpato, εργαζόμουν ως ερευνητής στον τομέα του business development ενός μεγάλου ερευνητικού σχεδίου ρομποτικής του πανεπιστημίου Twente.

Η ιδέα για το Arpato γεννήθηκε το 2015, χρονικά αυτό συνέβη κατά τη διάρκεια της πρακτικής μου στο Orange Grove.

Είδα την μεγάλη διαφορά στην κίνηση σε μαγαζιά που ήξερα από πριν φύγω για την Ολλανδία και άρχισα να σκέφτομαι πως θα μπορούσε να επανέλθει η φυσική ισορροπία στον κλάδο αυτόν, σαφώς επηρεασμένος από το γεγονός πως όλη μέρα ασχολούμουν με startups.

Με απλά λόγια, πως μπορεί να χρησιμοποιήσει κάποιος την πλατφόρμα σας;

Το arpato.com αποτελεί την πρώτη real-time πλατφόρμα δημοπρασιών στην Ελλάδα για υπηρεσίες και προϊόντα. Όσον αφορά τη λειτουργία του arpato.com, έχουμε προσπαθήσει να κάνουμε την διαδικασία όσο πιο απλή γίνεται, εξού και η απλή παρουσίαση :

  1. Δωρεάν εγγραφή στο arpato.com (μόνο με ένα κλικ αν έχετε Facebook!) ή σύνδεση στον υπάρχοντα λογαριασμό σας.
  2. Βρίσκω την υπηρεσία ή το προϊόν που με ενδιαφέρει και κάνω προσφορά. Aν κάποιος κάνει υψηλότερη προσφορά, έρχεται αμέσως ενημέρωση μέσω e-mail.
  3. Η καλύτερη προσφορά στη λήξη του χρόνου κερδίζει.
  4. Πληρώνει -μόνο- ο νικητής. Ο καθένας μπορεί να κάνει όσες προσφορές θελήσει, είναι εντελώς δωρεάν!
  5. Ο νικητής έχει 48 ώρες να πληρώσει. Μόλις πληρώσει του αποστέλλεται ο κωδικός εξαργύρωσης μέσω e-mail. Η προμήθεια που κρατά το Arpato, μετά την ολοκλήρωση της πληρωμής, είναι συνυπολογισμένη στην τελική τιμή που έχει καθορίσει ο χρήστης και αποτυπώνεται και στην ιστοσελίδα λεπτομερώς.

sdr

Μπαίνοντας στο site σας, βλέπουμε ότι μέχρι τώρα έχετε κυρίως προσφορές για μαγαζιά εστίασης ή μαγαζιά στο οποία μπορεί να πιεί κάποιος το ποτό του. Θεωρείτε ότι αυτό είναι ένα πεδίο στο οποίο μπορείτε να δραστηριοποιηθείτε δυνατά;

Το φαινόμενο της εποχικότητας στους περισσότερους επαγγελματικούς (και μη) κλάδους στην Ελλάδα, και δη στην Ελλάδα του Τουρισμού, είναι σίγουρα αναμενόμενο αλλά ταυτόχρονα ζημιογόνο, εφόσον χάνονται πιθανά κέρδη.

Το φαινόμενο αυτό αποτελεί πρόβλημα ακόμα και για τους κλάδους ψυχαγωγίας και εστίασης στην πρωτεύουσα της χώρας μας. Εμείς στο Arpato στοχεύουμε να καλύψουμε ακριβώς αυτό το κενό, ξεκινώντας από το νομό Αττικής, που δημιουργεί η εξελιγμένη αυτή μορφή εποχικότητας, που με μια δόση αλήθειας και ειρωνείας μπορούμε να την αποκαλούμε πλέον “καθημερινότητα”. Έχουμε όλοι δει τις ουρές τα σαββατοκύριακα και τα άδεια καταστήματα των καθημερινών. Αυτός είναι ακριβώς ο λόγος για τον οποίο πιστεύουμε πως εκεί συγκεκριμένα υπάρχουν πολλά περιθώρια.

Ο απώτερος σκοπός μας είναι τα τεστάρουμε όλες τις πιθανές κατηγορίες ώστε να βρούμε ακριβώς το περιεχόμενο των δημοπρασιών που θέλουν οι χρήστες μας. Οι επιλογές και οι δυνατότητες είναι ατελείωτες στην προκειμένη περίπτωση, το μεγάλο μας στοίχημα είναι να βρούμε τι τραβάει τον μέσο χρήστη μας όσο το δυνατόν πιο γρήγορα.

Κάποιος ενδεχομένως θα σκεφτεί: «Ωραία ιδέα, αλλά τι γίνεται στο κομμάτι της ασφάλειας;». Μπορεί δηλαδή κάποιος να κερδίσει μια δημοπρασία και μετά να πάει π.χ. να παραλάβει το ποτό του και να μην γνωρίζει κάτι το μαγαζί;

Καταλαβαίνω απόλυτα την σκέψη αυτή, μιας και το μοντέλο του Arpato είναι κάτι εντελώς καινούργιο για τα ελληνικά δεδομένα.

Με όλους τους προμηθευτές μας έχει διευθετηθεί μια σχέση τόσο σε προσωπικό όσο και σε νομικό επίπεδο, πριν αρχίσουν να τρέχουν οι δημοπρασίες με τις υπηρεσίες τους. Αυτό συνεπάγεται πως γνωρίζουν ακριβώς την διαδικασία της λειτουργίας του Arpato, οι χρήστες μας δεν έχουν να ανησυχούν για απολύτως τίποτα.

Μέχρι τώρα τρέχετε το project σας με δικά σας κεφάλαια; Και αν ναι, πόσο δύσκολο ή εύκολο είναι αυτό για έναν νέο επιχειρηματία;

Μέχρι στιγμής ναι, σε συνδυασμό με λεφτά από διαγωνισμούς. Η ιδέα του Arpato βραβεύτηκε το περασμένο καλοκαίρι στα πλαίσια του διαγωνισμού the Squeeze του Orange Grove, μια χορηγία του ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος.

Σίγουρα δεν είναι εύκολο να χρηματοδοτείς μια επιχειρηματική ιδέα με δικά σου κεφάλαια, αλλά πιστεύω πως με τα κατάλληλα άτομα γύρω σου και λαμβάνοντας τις σωστές αποφάσεις στην σωστή στιγμή, μπορείς να κάνεις μια αρχή που μπορεί να βάλει τις βάσεις για το μέλλον.

Ποια είναι τα επόμενα βήματα σας, σχετικά με το Arpato;

Η μεγαλύτερη πρόκληση που πιστεύω έχουμε να αντιμετωπίσουμε αυτή τη στιγμή, γιατί ας μην ξεχνάμε πως βρισκόμαστε ακόμα στην αρχή, είναι να εδραιώσουμε ένα brand, το οποίο οι χρήστες θα εμπιστεύονται, θα στηρίζουν και θα τους στηρίζει. Γι’ αυτό και το πρώτο μας μέλημα στο μικρό αυτό διάστημα λειτουργίας μας είναι να βελτιώσουμε τη γενική εμπειρία των χρηστών μας. Είναι απαραίτητο να διατηρείται η ποιότητα όχι μόνο για τους “νικητές” και τις κερδισμένες δημοπρασίες, αλλά σε όλες τις πιθανές εκφάνσεις στην εμπειρία ενός χρήστη στην πλατφόρμα μας.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

4 × two =