αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ«Όταν κυκλοφόρησε το Pokemon Go είχε 50 φορές περισσότερη ζήτηση από ότι περιμέναμε» λέει η Google

«Όταν κυκλοφόρησε το Pokemon Go είχε 50 φορές περισσότερη ζήτηση από ότι περιμέναμε» λέει η Google

Η επιτυχία του Pokemon Go ήταν εκκωφαντική. Από την πρώτη ημέρα, πάρα πολλοί χρήστες κατέβασαν την εφαρμογή. Αυτό έφερε και προβλήματα στους servers του παιχνιδιού. Τώρα που ο αρχικός πανικός έχει καταλαγιάσει, η Google αποκαλύπτει το τι ακριβώς συνέβη εκείνες της πρώτες ημέρες, όταν το mobile game έκανε την επίσημη πρεμιέρα του.

«Δεν έχω συμμετάσχει ποτέ σε κάποιο project με μεγαλύτερη αύξηση του traffic των servers από αυτό που συνέβη με την κυκλοφορία του Pokémon GO» τόνισε ο διευθυντής του Customer Reliability Engineering της Google, Luke Stone.

Ο Stone σημείωσε, πως εντός των 15 πρώτων λεπτών κυκλοφορίας του παιχνιδιού στην Αυστραλία και στη Νέα Ζηλανδία, η κίνηση στους servers είχε υπερβεί τις αρχικές εκτιμήσεις της Niantic.

google-cloud-pokemon-go-1

Όπως δείχνει και η παραπάνω εικόνα, η Niantic είχε θέσει μια εκτίμηση πιθανής κίνησης των server και άλλη μια με την “χειρότερη πιθανή περίπτωση”, η οποία ήταν 5 φορές μεγαλύτερη από την εκτίμηση πιθανής κίνησης. Τελικά η Niantic βρέθηκε αντιμέτωπη με κίνηση 50 φορές μεγαλύτερη από ότι περίμενε. Αρκετός κόσμος ήθελε να συμπληρώσει το Pokedex του και αυτό δημιούργησε τα προβλήματα σταθερότητας των servers.

«Όταν άρχισαν να εμφανίζονται τα προβλήματα σταθερότητας του παιχνιδιού» λέει ο Stone και συνεχίζει: «οι μηχανικοί της Niantic και της Google προσπάθησαν να βρουν λύσεις για τα προβλήματα και να τις εφαρμόσουν στο παιχνίδι. Η Google CRE συνεργάστηκε με την Niantic για την αξιολόγηση κάθε μέρους της αρχιτεκτονικής του παιχνιδιού, χρησιμοποιώντας την εξειδίκευση των μηχανικών της Google Cloud, όμως όλοι αυτοί ήταν είχαν να αντιμετωπίσουν εκατομμύρια νέους παίκτες, που ξεκινούσαν το παιχνίδι».

Η δημιουργία ενός λειτουργικού περιβάλλοντος δεν ήταν το τέλος των προβλημάτων της Niantic, όπως σημειώνει το IGN Greece. Δύο μέρες νωρίτερα υπήρξαν περισσότερα από 70 παράπονα παικτών που κατατέθηκαν στην Προστασία Καταναλωτών της Η.Π.Α., από τη στιγμή της κυκλοφορίας του, από τα οποία 56 ήταν κατά της Niantic, ενώ τα υπόλοιπα κατά της Nintendo και της The Pokemon Company.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

19 + 17 =