αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΌλα όσα είπαν τα στελέχη της Alibaba στο Hilton

Όλα όσα είπαν τα στελέχη της Alibaba στο Hilton

76ede3909771a964706885bf9769547c_xl-frozen

«Θέλουμε να βρούμε καλούς συνεργάτες». Αυτό ήταν το συνολικό μήνυμα που έστειλαν τα στελέχη του κινεζικού κολοσσού Alibaba, στην ημερίδα που έγινε σήμερα, Τετάρτη, στο ξενοδοχείο Hilton. Στο πλαίσιο του event, παρουσιάστηκαν αναλυτικά οι δυνατότητες της πλατφόρμας, το πως ακριβώς λειτουργεί, αλλά και το πως μπορούν να επωφεληθούν οι Έλληνες επιχειρηματίες χρησιμοποιώντας την.

Με τον στόχο φυσικά να γίνει ένα άνοιγμα προς την τεράστια κινεζική αγορά. Το ενδιαφέρον από την ελληνική πλευρά ήταν έντονο. Είναι χαρακτηριστικό, ότι στην αίθουσα βρέθηκαν περισσότεροι από 700 Έλληνες επιχειρηματίες.

«Υπάρχει μία δυναμική κατηγορία καταναλωτών στην Κίνα που ανήκουν στη μεσαία τάξη , είναι νέοι σε ηλικία και εξοικειωμένοι με το ιντερνέτ και τις ηλεκτρονικές αγορές. Ενδιαφέρονται να ταξιδέψουν στα Ελληνικά νησιά και να αγοράσουν προϊόντα» τόνισε ο Managing Director της Alibaba για Ιταλία Ισπανία Πορτογαλία και Ελλάδα Rodrigo Cipriani Foresio.

Σημειώνεται, ότι η πλατφόρμα της Alibaba λειτουργεί από το 1999. Περιλαμβάνει εκατοντάδες εκατομμυρίων προϊόντων σε 40 διαφορετικές κύριες κατηγορίες (γεωργία και τρόφιμα, ένδυση και δέρματα, αυτοκίνηση και μεταφορές, τσάντες και υποδήματα, ηλεκτρονικά, δώρα και Παιχνίδια, υγεία και ομορφιά, οικιακός εξοπλισμός, φωτισμός και κατασκευές, μηχανήματα και εργαλεία, μεταλλουργεία-χημικά- ελαστικά και πλαστικά, συσκευασία και διαφήμιση κ.ά.). Οι αγοραστές των προϊόντων αυτών εντοπίζονται σε περισσότερες από 190 χώρες και περιφέρειες και ανταλλάσουν μεταξύ τους 100 χιλιάδες μηνύματα καθημερινώς.

Η Yana Geng, υπεύθυνη Ανάπτυξης του συστήματος πληρωμών Alipay μίλησε για έναν παγκόσμιο τρόπο ζωής και συνήθεια εκατομμυρίων ανθρώπων. Όπως είπε χαρακτηριστικά στην παρουσίαση της πλατφόρμας, σήμερα το μεσημέρι στο ξενοδοχείο Χίλτον, η alipay δημιουργήθηκε το 2004 για να διευκολύνει το σύστημα πληρωμών και συναλλαγών. Η πλατφόρμα όμως δεν εξυπηρετεί μόνο πληρωμές αλλά είναι δίνει προτάσεις και ιδέες μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις.

«Δίνουμε την δυνατότητα στους εμπόρους όχι μόνο γρήγορη πρόσβαση στην αγορά αλλά και προτάσεις για σωστές συνεργασίες ώστε να αυξήσουν τις πωλήσεις τους» σημείωσε η Yana Geng.

Επεσήμανε μάλιστα ότι διαθέτουν μια δεξαμενή χρηστών που εφέτος έφτασαν τα 450 εκατομμύρια, αλλά και προωθητικές ενέργειες μέσα από τα κανάλια της. Παράλληλα, μίλησε για τη σημασία του mobile στην εποχή μας και ειδικά στην κινεζική αγορά. Όπως είπε, στην Κίνα σχεδόν όλα γίνονται ηλεκτρονικά, μέσω του mobile.

Την εκδήλωση διοργάνωσε το Επαγγελματικό Επιμελητήριο της Αθήνας

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

19 + seventeen =