αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤο τρικ που χρησιμοποίησε ο ιδρυτής του WhatsApp για να φτάσει τους πρώτους 2.000 χρήστες

Το τρικ που χρησιμοποίησε ο ιδρυτής του WhatsApp για να φτάσει τους πρώτους 2.000 χρήστες

Πλέον το WhatsApp ανήκει στην «οικογένεια» του Facebook. Αφού εξαγοράστηκε το 2012 προς 19 δισ. δολάρια. Έκτοτε, η πορεία του είναι ανοδική, με τους χρήστες του να πολλαπλασιάζονται.

Έχει όμως ενδιαφέρον να δούμε πως ξεκίνησαν όλα. Στο παρακάτω βίντεο, ο ιδρυτής του WhatsApp, Jan koum, ερωτήθηκε για κάτι πολύ ενδιαφέρον: Πως κατάφερε να μαζέψει τους πρώτους 2.000 χρήστες στην εφαρμογή. Μιλάμε, δηλαδή, για μια εποχή στο 2009. Τότε που οι εφαρμογές ήταν σαφώς λιγότερες και φυσικά το ίδιο το WhatsApp δεν είχε το «όνομα», για να προσελκύσει μαζικά χρήστες.

Ο Jam Koum απαντά εντελώς ανοιχτά. Τι έκανε λοιπόν: Τότε το App Store, είχε μια κατηγορία που ονομαζόταν «whats new». Φυσικά, αν έβγαζες μια εφαρμογή, θα πήγαινες εκεί για κάποιο χρονικό διάστημα και μετά θα «έφευγες».

Ποιο ήταν λοιπόν το τρικ του Jam Koum; Έβγαζε κάθε λίγες ημέρες update της ίδια εφαρμογής, με… λίγο διαφορετικό όνομα. Ουσιαστικά, άλλαζε την περιγραφή της ίδιας εφαρμογής κάθε φορά. Έτσι παρέμενε πάντα στο top της συγκεκριμένη κατηγορίας. Τότε, όπως είπαμε, δεν υπήρχαν έτσι κι αλλιώς πολλές εφαρμογές. Έτσι οι χρήστες που έψαχνα στο «whats new», έβλεπαν πάντα το WhatsApp. Και το κατέβαζαν όλο και περισσότεροι.

Βέβαια, σήμερα δεν ξέρουμε αν μπορεί πρακτικά να το κάνει κάποιος αυτό. Αφού και το App Store έχει εξελιχτεί. Και είναι πολύ πιθανό να σε εντοπίζει, αν πας να κάνεις ένα τέτοιο τρικ. Σε κάθε περίπτωση, για εκείνη την εποχή, η ιδέα του Koum αποδείχτηκε πολύ έξυπνη. Και αποτέλεσε την αρχή για ένα μεγάλο success story.

Jan Koum on getting your first 1000 users

Clever hack. Here's how WhatsApp got their first 1,000 users before the days of Product Hunt

Posted by Product Hunt on Dienstag, 25. Juli 2017

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

seventeen − 9 =