αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤο ιστορικό σήμα Κατσέλης επιστρέφει: Όλες οι λεπτομέρειες

Το ιστορικό σήμα Κατσέλης επιστρέφει: Όλες οι λεπτομέρειες

dscn0264-orangepeel

Στο επαναλανσάρισμα στην αγορά της ιστορικής μάρκας Κατσέλης προχωρά η αρτοβιομηχανία Καραμολέγκος, στο πλαίσιο του νέου αναπτυξιακού της σχεδιασμού, ο οποίος προβλέπει επενδύσεις ύψους 10 εκατ. ευρώ για τη διετία 2015-2016.

Όπως γνωστοποίησε χθες ο Διευθύνων Σύμβουλος της αρτοβιομηχανίας κ. Μανώλης Καραμολέγκος «η αναβίωση μιας ιστορικής μάρκας θα φέρει νέους καταναλωτές στην αγορά. Παράλληλα, η απόφαση αυτή έρχεται να δημιουργήσει νέα επιχειρηματικά στάνταρ στο κλάδο του συσκευασμένου ψωμιού, καθώς συνοδεύεται και με νέα μέθοδο αρτοποίησης (υγρού ζυμαριού), διευρύνοντας και ενδυναμώνοντας συνολικά την αγορά της κατηγορίας».

Για την παραγωγή των προϊόντων Κατσέλης, έχει ήδη εγκατασταθεί μια νέα μονάδα παραγωγής, ενώ θα δημιουργηθούν άμεσα 30 νέες θέσεις εργασίας, όπως σημειώνει η Ναυτεμπορική.

Στόχος της εταιρείας, όπως ανέφερε ο Εμπορικός Διευθυντής της Καραμόλεγκος κ. Νίκος Βολάκης είναι το σήμα της Κατσέλης να κατακτήσει μερίδιο αγοράς 8,7% το 2017 και 15% το 2018, ενώ εκτιμάται ότι συνολικά η αγορά του συσκευασμένου ψωμιού θα ενισχυθεί σε αξία κατά 9,5-11%.

Παράλληλα, η εταιρεία αναμένεται εντός δύο μηνών να ενδυναμώσει και την προϊοντική γκάμα του brand Καραμολέγκος με νέου κωδικούς.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

five × 3 =