αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤι πρέπει να κάνεις όταν δεν έχεις γρήγορα αποτελέσματα (και τα deadlines πιέζουν)

Τι πρέπει να κάνεις όταν δεν έχεις γρήγορα αποτελέσματα (και τα deadlines πιέζουν)

Έχεις θέσει έναν στόχο εδώ και αρκετό καιρό, το deadline είναι 1 εβδομάδα μακριά, κι όμως τα σημάδια δείχνουν όταν μάλλον… θα βγεις εκτός πλάνου. Μπορεί αυτό να οφείλεται στην καθυστέρηση κάποιου πελάτη ή συνεργάτη, να άργησαν να φτάσουν στα χέρια σου κάποια δεδομένα ή μπορεί το δικό σου χρονοδιάγραμμα να ήταν εξ αρχής μη ρεαλιστικό.

Αν το αναλύσουμε, οι λόγοι μπορεί να είναι πολλοί. Το θέμα εδώ είναι ότι το να μην τηρείς τα deadlines συνήθως δημιουργεί μια σειρά από προβλήματα στην εταιρία που πιθανότατα εργάζεσαι (ή είναι δική σου), ενώ παράλληλα γίνεσαι προσωπικά πιο αναξιόπιστος.

Ψυχραιμία. Υπάρχουν οι κινήσεις που πρέπει να κάνεις, έτσι ώστε να παραμένεις πάντα στον σωστό δρόμο (και στο χρονοδιάγραμμα). Ακολουθούν τα 3 βήματα που πρέπει να κάνεις, όπως τα παραθέτει το The Muse.

1- Εντόπισε από που προέρχεται η πίεση: Αν ορίζεις μόνος σου πιεστικά deadlines και μετά δεν προλαβαίνεις να ανταποκριθείς, τότε τα πράγμα είναι ξεκάθαρα: Φτιάξε καλύτερα το πρόγραμμα σου, βάλε πιο χαλαρές προθεσμίες και φυσικά μην προσθέτεις κι άλλες εργασίες, ενώ είσαι ήδη πιεσμένος. Από την άλλη, αν δουλεύεις σε εργαζόμενος σε μια εταιρία, και τα deadlines (άρα και το άγχος) προέρχονται από τον εργοδότη σου, τότε μάλλον δεν μπορείς να αλλάξεις πολλά. Ίσως σε πρώτη φάση να αξίζει να εξηγήσεις το γιατί οι προθεσμίες «δεν βγαίνουν». Αν δεν αλλάξει κάτι, μετά μάλλον πρέπει να προσαρμοστείς.

2- Αλλαγές στην τακτική: Το επόμενο βήμα είναι να εξετάσεις πάλι την τακτική σου. Μπορείς να κάνεις κάτι με διαφορετικό τρόπο, έτσι ώστε να γίνει η διαδικασία πιο γρήγορη; Μπορεί να χρειαστεί να λάβεις παραπάνω γνώσεις για ένα θέμα ή να ζητήσεις τη βοήθεια κάποιου.

3- Γνωστοποίησε ό,τι συμβαίνει σε όλους τους εμπλεκόμενους: Αυτό είναι ένα δύσκολο κομμάτι. Πολλές φορές επιλέγουμε να μην κοινοποιούμε τα προβλήματα σε άλλους. Το σωστό όμως, είναι να το κάνεις. Οργάνωσε ένα meeting ή στείλε ένα ομαδικό email, ενημερώνοντας όλους τους εμπλεκόμενους ότι το χρονοδιάγραμμα «δεν βγαίνει». Είναι πολύ πιθανό να ακουστούν ιδέες που δεν είχες σκεφτεί, και να αλλάξουν τα δεδομένα προς το καλύτερο.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

ten + 12 =