αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤα 5 λάθη στα emails που μπορούν να «σκοτώσουν» το brand σου

Τα 5 λάθη στα emails που μπορούν να «σκοτώσουν» το brand σου

Τα emails έχουν μπει για τα καλά στην καθημερινότητα μας. Οι περισσότεροι επαγγελματίες, λαμβάνουν και στέλνουν πολλά τέτοια μηνύματα κάθε ημέρα. Τα emails όμως θέλουν προσοχή. Αρκούν μερικά λάθη, για να καταστραφεί το brand ή η καριέρα σου.

Το inc.com παραθέτει τα 5 λάθη που πρέπει να αποφύγεις. Έτσι θα μπορέσεις να φτάσεις στον στόχο σου.

1- Κακή γραμματική και ορθογραφία: Ναι, όλοι κάνουμε απρόσεκτα λάθη. Ειδικά τις βραδινές ώρες (ακόμα ένας λόγος για να μη στέλνεις επαγγελματικά emails το βράδυ). Όμως τέτοια λάθη «χτυπούν» αρνητικά στον παραλήπτη. Δείχνουν ότι μάλλον δεν είστε προσεκτικοί. Και όχι μόνο αυτό, αλλά δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ούτε τον ορθογραφικό έλεγχο που έχουν πλέον σχεδόν όλα τα Pc.

2- Λάθος θέμα: Είναι καλό όταν λαμβάνουμε ένα email και απαντάμε σε αυτό, να αλλάζουμε τη γραμμή θέματος. Έστω να την τροποποιούμε λίγο. Έτσι ώστε να φαίνεται ότι έχουμε φτιάξει ένα νέο email που μέσα εμπεριέχει την όποια απάντηση μας.

3- Η συντομία κάνει καλό: Μην φτιάχνετε υπερβολικά μεγάλα emails. Δεν έχουν όλοι χρόνο να τα διαβάσουν. Οι καλύτερες λύσεις είναι δύο εδώ. Είτε να βάλλετε ως συνημμένο κάποιο έγγραφο και όχι μέσα στο email χύμα. Είτε να γράψετε στη αρχή κάποια ένδειξη π.χ. «long email», έτσι ώστε η άλλη μεριά να το ξέρει.

4- Αργή απάντηση (ή πολύ γρήγορη απάντηση): Το να απαντάτε γρήγορα στα emails, σημαίνει ότι είστε Online 24ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο. Αυτό τις περισσότερες φορές είναι καλό. Ωστόσο, σε κάποιες περιπτώσεις δεν είναι και τόσο σωστό να δείχνετε στους πελάτες σας ότι είστε διαθέσιμοι… όλη την ημέρα. Σε μερικές περιπτώσεις είναι καλύτερο να απαντάτε την άλλη ημέρα το πρωί, δηλαδή σε εργάσιμες ώρες.

5- Reply All: Όταν είχαν πρωτοβγεί τα emails, πριν πολλά χρόνια, η δυνατότητα για απάντηση «σε όλους» έμοιαζε εξαιρετική. Όχι πλέον όμως. Τα emails δεν είναι ένα μεγάλο chat room. Πολλές… γκάφες έχουν γίνει με αυτόν τον τρόπο. Με μηνύματα που έφτασαν σε λάθος παραλήπτες. Το σωστό είναι ένας παραλήπτης τη φορά. Πιο ασφαλές, πιο επαγγελματικό.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

10 − one =