αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤα 4 σημάδια που δείχνουν ότι κάποιος θα «χαραμίσει» τον χρόνο σου

Τα 4 σημάδια που δείχνουν ότι κάποιος θα «χαραμίσει» τον χρόνο σου

Στην εποχή του διαδικτύου και της πληροφορίας, στην οποία ζούμε, έχουν δημιουργηθεί μερικές συναρπαστικές ευκαιρίες. Σήμερα έχουμε πρόσβαση στην τεχνολογία, αλλά και σε ανθρώπους. Με τρόπους που πριν δεν υπήρχαν. Άλλωστε, αρκεί μια αναζήτηση στο Linkedin ή στο Facebook, για να βρεις το άτομο που θέλεις. ‘Η να βρουν εσένα.

Κάπου εδώ όμως, ξεκινούν και τα προβλήματα. Πολλοί άνθρωποι μπορούν να σε βρουν και να σπαταλήσουν τον χρόνο σου. Ειδικά αν είσαι επιχειρηματίας, ο χρόνος σου είναι πολύτιμος. Δεν μπορείς να τον ξοδεύεις για κάτι που ίσως φαίνεται σημαντικό, αλλά δεν είναι. Το αμερικανικό Entrepreneur.com, παραθέτει τα 4 σημάδια, που δείχνουν ότι ο άλλος έχει έρθει σε εσένα και μάλλον θα… χαραμίσει τον χρόνο σου. Όπως θα παρατηρήσεις μάλιστα, κάποια συνδέονται.

1- Οδηγούν σε αυτό που θέλουν: Θα έχει τύχει να σε ψάξουν άνθρωποι στα social media, που έχουν μια κοινή τακτική. Θέλουν να μιλήσετε για την επιχείρηση τους. Να αγοράσετε κάτι από αυτούς, ακόμα κι αν δεν ξέρετε τι πουλάνε. ‘Η ζητούν κάτι που πουλάς εσύ, αλλά το θέλουν δωρεάν. Όταν η πρώτη επαφή που κάνει κάποιος μαζί σου, αφορά αποκλειστικά κάτι που χρειάζεται ο ίδιος, μάλλον για εσένα θα είναι χάσιμο χρόνου…

2- Αυτοί που θέλουν να σε προσλάβουν… απεγνωσμένα: Εδώ είναι μια άλλη κατηγορία. Είναι εκείνοι που θα σε προσεγγίσουν λέγοντας σου το πόσο πολύ πιστεύουν σε εσένα, και για αυτό θέλουν να σε προσλάβουν στην επιχείρηση τους. ‘Η σε μια επιχείρηση που σκοπεύουν να φτιάξουν. Α και συνήθως δεν προσφέρουν χρήματα από την αρχή. Είναι σχεδόν σίγουρο ότι τα λένε και σε άλλους. Είναι επίσης σχεδόν σίγουρο ότι θα χάσεις τον χρόνο σου και λεφτά δεν θα δεις.

3- Αυτοί που προσπαθούν να λάβουν τις γνώσεις σου,πριν σε γνωρίσουν: Κολλάει πολύ με την πρώτη κατηγορία. Είναι άνθρωποι άγνωστοι ή κάποιοι που μόλις γνώρισες. Ζητούν να λάβουν τις γνώσεις σου για μια δουλειά ή να κλείσετε μια συνεργασία χωρίς να προσφέρουν κάτι οι ίδιοι. Πρέπει να βάλεις και την δική σου κρίση να δουλέψει. Και να καταλάβεις αν αξίζει να τους αφιερώσεις χρόνο ή όχι.

4- Αυτοί που θέλουν ότι δίνεις στους πελάτες σου. Αλλά το θέλουν δωρεάν: Είναι ξεκάθαροι από την αρχή. Ζητούν δωρεάν ακόμα και συμβουλές που εσύ μπορεί να «πουλάς» στους πελάτες σου. Θεωρούν ότι επειδή είναι «συνδεδεμένοι» μαζί σου, μπορούν να έχουν απεριόριστη πρόσβαση σε εσένα. Μην χάνεις τον χρόνο σου μαζί τους.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

5 × 1 =