αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣτον δρόμο του «Move fast and break thinks»: Το πλάνο του Mark Zuckerberg για το Facebook

Στον δρόμο του «Move fast and break thinks»: Το πλάνο του Mark Zuckerberg για το Facebook

Αλλαγές, αλλαγές, αλλαγές. Αυτός θα μπορούσε να είναι ο τίτλος ενός κειμένου, που περιγράφει το τι γίνεται στο Facebook το τελευταίο χρονικό διάστημα. Ο Mark Zuckerberg και η ομάδα του κάνουν συνεχείς βελτιώσεις στο Facebook και προσθέτουν νέες λειτουργίες.

Για όσους παρακολουθούν την πορεία της διάσημης πλατφόρμας σε βάθος χρόνου και λαμβάνοντας υπόψη και τις δηλώσεις που κάνει κατά καιρούς ο Mark Zuckerberg, είναι ίσως κάτι αναμενόμενο αυτό που βλέπουμε τις τελευταίες ημέρες. Το «Move fast and break thinks», κατά κάποιο τρόπο γίνεται πράξη. Ο ιδρυτής του Facebook, θέλει η πλατφόρμα του να παραμείνει πάντα πρώτη στις προτιμήσεις των χρηστών, πάντα φρέσκια, πάντα «μέσα» στις τεχνολογικές εξελίξεις.

Δεν είναι τυχαίο άλλωστε, ότι σε πρόσφατο event, ο Mark Zuckerberg παρουσίασε την επόμενη ημέρα του Facebook, η οποία είναι «συνδεμένη» με την εικονική πραγματικότητα. Άλλωστε, ο ίδιος έχει επενδύσει στην εταιρία Oculus, που ειδικεύεται σε αυτό το κομμάτι.

Μόνο τις τελευταίες ημέρες, το Facebook έχει ανακοινώσει: τη νέα λειτουργία για φωτογραφίες και βίντεο 360 μοιρών, τις ομαδικές βιντεοκλήσεις μέσω messenger, τα Instant Games και άλλα νέα πρόσθετα. Σήμερα (21/12), ανακοίνωσε και τη… ραδιοφωνική λειτουργία. Ναι, live broadcasts μέσω Facebook. Πρόκειται για μια νέα επιλογή που θα υπάρχει στο ήδη υπάρχον πεδίο του live video. Κάτι που θα βοηθήσει επίσης όσους θέλουν να μεταδώσουν κάτι live, άλλα δεν έχουν καλό σήμα και δεν είναι εύκολο να μεταφέρουν την ζωντανή εικόνα. Αλλά τώρα θα μπορούν να μεταφέρουν εύκολα live ήχο.

Επίσης, σύμφωνα με τις πληροφορίες που υπάρχουν, στο προσεχές χρονικό διάστημα το Facebook ετοιμάζει κι άλλα «χτυπήματα». Όπως την τηλεόραση μέσω της πλατφόρμας. Λέγεται μάλιστα, ότι το FB βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις με εταιρίες, έτσι ώστε να προβάλει περιεχόμενο ως ιντερνετική τηλεοπτική πλατφόρμα. Όπως κάνει, για παράδειγμα, το Netflix. Ο Mark Zuckerberg βλέπει ότι η παραδοσιακή τηλεόραση υποχωρεί συνεχώς, σε αντίθεση με τα «ιντερνετικά κανάλια» που καταγράφουν συνεχή ανοδική τροχιά. Έτσι θέλει να δραστηριοποιηθεί σε αυτό το πεδίο.

Είναι καλές οι τόσες αλλαγές σε ένα προϊόν; Η απάντηση, πιθανότατα είναι «ναι». Δεν υπάρχει άλλος δρόμος, αν θες να αντέξεις σε βάθος χρόνου. ‘Η μάλλον υπάρχει: ο δρόμος του Twitter. Μια πλατφόρμα η οποία έφτασε επίσης σε τοπ επίπεδο, έχει παραμείνει σχεδόν ίδια με το αρχικό μοντέλο της και δεν έχει προστεθεί σχεδόν καμία νέα λειτουργία. Το αποτέλεσμα; Το περασμένο φθινόπωρο το Twitter έψαχνε με αγωνία για αγοραστή και… έβρισκε μόνο κλειστές πόρτες. Ναι, το Twitter. Αυτό το τεράστιο brand name. Το γιατί δεν θέλει κανείς να αγοράσει το Twitter, είναι μια πολύ μεγάλη συζήτηση, ωστόσο σίγουρα παίζει ρόλο ότι σε βάθος χρόνου η πλατφόρμα δεν έχει εξελιχτεί. Έχει μείνει στάσιμη.

Ο Mark Zuckerberg δεν θέλει το Facebook να μείνει στάσιμο. Μην ξεχνάμε ότι το «Move fast and break thinks» είναι δική του φράση. Γιατί έτσι είναι, όταν κινείσαι γρήγορα και κάνεις τολμηρές επιλογές, θα «σπάσεις πράγματα» κάποιες φορές. Αλλά δεν υπάρχει άλλος δρόμος αν θες να είσαι πρωταγωνιστής. Πρέπει να κινηθείς γρήγορα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Όταν ξεκίνησαν όλα: Έτσι ήταν το Facebook το 2004 (και αρκετά διαφορετικό σε σχέση με σήμερα)

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

1 × 3 =