αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣκλαβενίτης, ο πρώτος: Έχει πλέον τους περισσότερους εργαζομένους από όλες τις εταιρίες στην Ελλάδα

Σκλαβενίτης, ο πρώτος: Έχει πλέον τους περισσότερους εργαζομένους από όλες τις εταιρίες στην Ελλάδα

Μετά την εξαγορά του Μαρινόπουλου, ο Σκλαβενίτης έχει αναδειχτεί σε έναν πολύ μεγάλο «παίχτη» στο κομμάτι των σούπερ μάρκετ. Και όχι μόνο αυτό. Είναι και ένας πολύ μεγάλος εργοδότης, όπως διαβάζουμε στο Fortune Ιουλίου.

Σήµερα απασχολεί 22.980 εργαζοµένους και αναρριχήθηκε στην πρώτη θέση ως ο µεγαλύτερος εργοδότης στην Ελλάδα, σύµφωνα µε πρόσφατη έρευνα της ICAP, ξεπερνώντας τον ΟΤΕ, τη ΔΕΗ και τις τράπεζες. Εξάλλου, από την αρχή της οικονοµικής κρίσης η Σκλαβενίτης επέλεξε να διασφαλίσει τις υπάρχουσες θέσεις εργασίας και να δηµιουργήσει νέες. Είναι δε χαρακτηριστικό ότι από την πρώτη ηµέρα λειτουργίας της η επιχείρηση δεν προέβη ποτέ σε µείωση του βασικού µισθού.

Η διοίκηση θεωρεί τους εργαζοµένους ως «το µεγαλύτερο κεφάλαιο της επιχείρησης» και εκτιµά ως κρίσιµη παράµετρο αυτοί «να αισθάνονται ασφάλεια για το µέλλον τους σ’ ένα ευνοϊκό περιβάλλον εργασίας». Από την άλλη, παραδέχεται πως υπάρχουν διαφορές στην επιχειρηµατική κουλτούρα, ωστόσο υποστηρίζει πως «δεν είναι τόσο πολλές ή τόσο µεγάλες ώστε να αποτελέσουν εµπόδιο» στην ευόδωση της πλήρους ενσωµάτωσης.

Η διοίκηση της Σκλαβενίτης αναγνωρίζει και κάτι ακόµη: το νέο µέγεθος της επιχείρησης επιβάλλει αλλαγές στην εσωτερική οργάνωσή της, προκειµένου να ανταποκριθεί στις προκλήσεις. Και παρότι δεν υπεισέρχεται σε λεπτοµέρειες γι’ αυτήν τη νέα στρατηγική, είναι αυτονόητο πως στο τραπέζι της οµάδας διοίκησης έχουν τεθεί υπό εξέταση διάφορες κινήσεις και πρακτικές. Εάν, λοιπόν, έως πρότινος η εταιρεία δεν αισθάνθηκε την ανάγκη έντονης επικοινωνίας µε το καταναλωτικό κοινό ώστε να µεταδώσει το όραµά της και να γνωστοποιήσει την πολιτική της, ενδεχοµένως το νέο της µέγεθος και το γεωγραφικό «άνοιγµα» να φέρουν αλλαγές και σ’ αυτό το επίπεδο.

Ως εκ τούτου, παρά το ότι η πολιτική προσφορών ήταν «χαµηλόφωνη», ενδεχοµένως η «έντασή» της να ανέβει. Μετρώντας το νέο «ανάστηµά» της και υπολογίζοντας τα δεδοµένα της αγοράς −από την απελευθέρωση του ωραρίου λειτουργίας τις Κυριακές έως τις προσφορές και από την ενίσχυση της πιστότητας σε «δύσκολες» περιοχές, όπως είναι η βόρεια Ελλάδα, έως την online παρουσία− η διοίκηση της Σκλαβενίτης καλείται να δράσει αναλόγως. «Σε κάθε περίπτωση, όµως, αυτές οι αλλαγές, που έχουν ήδη αρχίσει, γίνονται µε τρόπο που να µην αλλοιώνουν τις αρχές και τις αξίες της επιχείρησης, αλλά να τις εξελίσσουν» καταλήγουν οι επικεφαλής του µεγαλύτερου πλέον αµιγώς ελληνικού λιανεµπορικού οµίλου.

Πριν από την ενσωµάτωση της εν λόγω αλυσίδας, ο όµιλος Σκλαβενίτη διέθετε 159 καταστήµατα (111 στην Αττική και 1 στην Κόρινθο, 38 καταστήµατα µε την επωνυµία Χαλκιαδιάκης στην Κρήτη και 9 καταστήµατα χονδρικής µε την επωνυµία The Mart σε 7 µεγάλες πόλεις) και απασχολούσε 11.000 εργαζοµένους. Με την ενσωµάτωση του δικτύου της Μαρινόπουλος, ο αριθµός των καταστηµάτων ανήλθε στα 520 πανελλαδικά, εκ των οποίων 232 βρίσκονται στην Αττική, 86 στη βόρεια Ελλάδα, 63 σε κεντρική και Στερεά Ελλάδα, 62 στην Πελοπόννησο, 57 στην Κρήτη και 20 στα νησιά του Αιγαίου και του Ιονίου. Επίσης, διαθέτει πλέον και 18 καταστήµατα στην Κύπρο.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

seven + two =