αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠως το απλό διάβασμα της to-do λίστας σου, μπορεί να σε κάνει πιο παραγωγικό

Πως το απλό διάβασμα της to-do λίστας σου, μπορεί να σε κάνει πιο παραγωγικό

Είτε σου αρέσουν οι γνωστές to-do λίστες, είτε όχι, είναι σίγουρο ότι αποτελούν ένα απλό εργαλείο, που μπορεί να σε βοηθήσει να πετύχεις κάποιους στόχους σου. Μπορεί να πρόκειται για μια απλή λίστα τροφίμων ή μια λίστα σημαντικών υποχρεώσεων. Σε κάθε περίπτωση, φτιάχνοντας μια τέτοια λίστα, ουσιαστικά δημιουργείς ένα μέρος όπου μπορείς να βλέπεις συγκεντρωμένες όλες τις προτεραιότητες σου. Και να κάνεις τις κατάλληλες κινήσεις. Από την άλλη, μια τέτοια λίστα μπορεί να έχει και αρνητικά. Αφού, για παράδειγμα, ίσως να δημιουργεί άγχος σε κάποιους ανθρώπους- καθώς βλέπουν τις δουλειές που έχουν να κάνουν, με τον χρόνο να περνά χωρίς αυτές να ολοκληρώνονται.

Το FastCompany.com, παρουσιάζει μια διαφορετική προσέγγιση. Και εξηγεί ότι ακόμα και το να κοιτάς μια to-do λίστα, μπορεί να σε κάνει πιο παραγωγικό. Ναι, όλα μπορούν να ξεκινήσουν από… το κοίταγμα.

Ο ανθρώπινος εγκέφαλος είναι πολύ καλός σε αυτό που λέμε «προγραμματισμό ευκαιριών». Δηλαδή, αν έχεις έναν στόχο και προσπαθείς ενεργά να τον πετύχεις, τότε είναι πιο πιθανό να δεις στοιχεία στον κόσμο γύρω σου και στην καθημερινότητα σου, που θα σε βοηθήσουν να φτάσεις εκεί που θέλεις. Η ανάγνωση της to-do λίστας, σου υπενθυμίζει καταρχήν τι θέλεις να πετύχεις. Έτσι, έχεις συνεχώς μπροστά στα μάτια σου τους στόχους. Τους βλέπεις. Και μόλις παρουσιαστεί μια ευκαιρία, μια κατάσταση ή ένα άτομο που μπορεί να σε βοηθήσει να πετύχεις κάποιον από αυτούς τους στόχους, αμέσως το μυαλό σου θα ανατρέξει εκεί και θα κάνεις τη «σύνδεση».

Δες και κάτι ακόμα: Μπορείς να χρησιμοποιήσεις τον «μεταβατικό χρόνο» με παρόμοιο τρόπο. Τι είναι ο «μεταβατικός χρόνος»; Είναι οι στιγμές μεταξύ δύο δουλειών. Σκέψου: μόλις ολοκλήρωσες μια συνάντηση και η επόμενη αρχίζει σε 45 λεπτά. Τι θα κάνεις στο μεσοδιάστημα; Οι περισσότεροι άνθρωποι ασχολούνται με το smartphone τους ή τσεκάρουν τα emails τους. Μπορείς να κάνεις κάτι πιο χρήσιμο. Να διαβάσεις την to-do λίστα σου και να εξετάσεις ποια tasks παραμένουν «ανοιχτά». Έτσι, όταν υπάρξει ο κατάλληλος χρόνος μέσα στην ημέρα, θα μεταβείς αμέσως στο πιο σημαντικό task που πρέπει να ολοκληρώσεις. Και δεν θα κάτσεις πάλι να διαβάζεις όλη την λίστα. Όσο πιο καλά ξέρεις τις δουλειές που πρέπει να κάνεις, τόσο πιο καλά (και γρήγορα) θα ολοκληρωθούν.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

two + seventeen =