αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΠως να φτιάξεις το τέλειο Subject Line όταν ψάχνεις για δουλειά

Πως να φτιάξεις το τέλειο Subject Line όταν ψάχνεις για δουλειά

Περίπου 269 δισεκατομμύρια emails στέλνονται κάθε ημέρα. Και δεν χρειάζεται να πούμε το αυτονόητο: Πλέον οι περισσότερες επαφές για μια νέα θέση εργασίας γίνονται μέσω emails. Μέσα σε όλη αυτή την μάζα, είναι δύσκολο να ξεχωρίσει το δικό σου μήνυμα.

Όλα ξεκινούν από τη γραμμή θέματος (subject line). Και για αυτή θα μιλήσουμε τώρα. Μπορεί να κάνει την διαφορά. Στο συγκεκριμένο πεδίο δεν φανερώνεις μόνο το ποιος είσαι και τι θέλεις. Αλλά μπορεί επίσης να λειτουργήσει ως ένα εργαλείο μάρκετινγκ, για να δείξεις κάποια από τα επαγγελματικά προσόντα σου και να ξεχωρίσεις.

Είναι η αφορμή για να κάνει κλικ ο HR Manager. Αν η γραμμή θέματος σου είναι λάθος ή αδιάφορη, όλο το email θα πάει χαμένο. Και δεν θα πάρεις τη θέση που τόσο θες. Ακολουθούν μερικά απλά tips, έτσι όπως τα εντοπίσαμε στο αμερικανικό The Ladders, τα οποία θα σε βοηθήσουν έτσι ώστε να φτιάξει το τέλειο subject line.

Κράτα το σύντομο. Μέσα σε περίπου 60 χαρακτήρες. Απέφυγε κάθε περιττή λέξη όπως «Καλησπέρα» ή «ευχαριστώ»

Βάλε τις σημαντικές λέξεις στην αρχή. Επειδή δεν ξέρεις πόσες λέξεις θα «χωράει» η γραμμή του HR Manager (αν π.χ. τα βλέπει από κινητό είναι μικρότερη), βάλε τις σημαντικές λέξεις στην αρχή. Π.χ. Marketing Manager με 8 χρόνια προϋπηρεσία.

Να είσαι ξεκάθαρος και συγκεκριμένος. Πες την ειδικότητα σου και τη θέση για την οποία ενδιαφέρεσαι

Χρησιμοποίησε keywords. Αν το email σου πάει σε κάποιο φάκελο ή αρχείο, μετά θα αναζητηθεί βάσει λέξεων- κλειδιά. Βάλε τις κατάλληλες ανάλογα με τη θέση.

Αν σε έχει κάνει κάποιος σύσταση, ανέφερε το όνομα του επίσης.

Μην χρησιμοποιείς κεφαλαία σε όλη την γραμμή. Θα τραβήξεις την προσοχή, αλλά για λάθος λόγο.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

three × 5 =