αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠως μπορείς να «σβήσεις» έναν ανταγωνιστή; Τον εξαγοράζεις. Αυτό έκανε η Groupon

Πως μπορείς να «σβήσεις» έναν ανταγωνιστή; Τον εξαγοράζεις. Αυτό έκανε η Groupon

groupon-workers-office

Η Groupon, η παλαιότερη εταιρεία προώθησης εμπορικών προσφορών μέσω κουπονιών στο Διαδίκτυο, ανακοίνωσε ότι συμφώνησε να αγοράσει την LivingSocial, έναν από τους βασικότερους ανταγωνιστές της. Το τίμημα δεν έγινε γνωστό, αλλά σύμφωνα με διεθνή ΜΜΕ, ήταν αρκετά χαμηλό.

Η εξαγορά βάζει τέλος στη «μάχη» των δύο εταιρειών, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι η LivingSocial είχε φτάσει να αξίζει 4,5 δισ. δολάρια στην ιδιωτική αγορά.

Οι δύο εταιρείες ιδρύθηκαν πριν από μια δεκαετία δίνοντας κουπόνια και προσφορές σε καταναλωτές για εστιατόρια, σημεία λιανικής και άλλες δραστηριότητες σε πολλές πόλεις ανά τον κόσμο.

Η Groupon μπήκε στο Χρηματιστήριο το 2011 με αξία που έφτανε τα 12 δισ. δολάρια. Σήμερα έχει υποχωρήσει στα 4 δισ. δολάρια, όπως σημειώνει το Fortune Greece. Η εταιρεία απέλυσε τον CEO και εγκατέλειψε τις προσφορές μέσω email θέλοντας οι καταναλωτές να επισκέπτονται το site της και να βρίσκουν εκεί προσφορές.

Αξίζει να αναφερθεί ότι η αμερικανική εταιρεία έφυγε από την ελληνική αγορά τον Αύγουστο του 2015, καθώς ήταν ιδιαίτερα ζημιογόνος στη χώρα μας. Στην 4η οικονομική της χρήση, που έληξε στις 31/12/2014, η Groupon Greece εμφάνισε υψηλές ζημίες και αρνητική καθαρή θέση ύψους 2,7 εκατ. ευρώ. Τα έσοδα υποχώρησαν σε 1,36 εκατ. ευρώ, από 1,74 εκατ. ευρώ στην προηγούμενη χρήση. Τέλος, η εταιρεία εμφάνισε συσσωρευμένες ζημίες ύψους 3,2 εκατ. ευρώ.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

18 − thirteen =