αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠως μια μικρή εταιρία κατάφερε να γίνει Νο1 στις λίστες της Amazon (και με καμία παραδοσιακή διαφήμιση)

Πως μια μικρή εταιρία κατάφερε να γίνει Νο1 στις λίστες της Amazon (και με καμία παραδοσιακή διαφήμιση)

Το περασμένο καλοκαίρι, η Amazon έδωσε στη δημοσιότητα τις κορυφαίες πωλήσεις που έκανε, κατά την Prime Day. Εκεί μπορούσε να δει κάποιος ότι πουλήθηκαν, για παράδειγμα, 90.000 τηλεοράσεις, 2 εκατ. παιχνίδια, 200.000 ακουστικά, 215.000 χύτρες ταχύτητας.

Μισό λεπτό. Τόσες πολλές χύτρες ταχύτητας; Κι όμως ναι. Και πίσω από αυτή την επιτυχία δεν βρίσκεται κάποια πολυεθνική ή κάποιος γνωστός κολοσσός. Το εν λόγω προϊόν που έφτασε να σαρώνει στην Amazon, το δημιούργησε μια μικρή Καναδική εταιρία και το όνομα του προϊόντος είναι Instant Pot.

Το ακόμα πιο σημαντικό: Η μικρή εταιρία διέθετε σχεδόν ανύπαρκτο μπάτζετ για διαφήμιση. Γα την ακρίβεια, δεν έκανε καμιά παραδοσιακή διαφήμιση. Και διέθεσε όσα χρήματα διέθετε σε προβολή στο ίντερνετ. Η εταιρία ιδρύθηκε από μηχανικούς. Και όχι από σεφ ή επιχειρηματίες. Και διαθέτει 25 εργαζομένους.

Όπως σημειώνει το αμερικανικό inc.com, η εταιρία επέλεξε να κάνει τη βασική καμπάνια της μέσω των Social Media, και να διαδώσει τη φήμη του προϊόντος της από εκεί. Και κατάφερε να γίνει viral. Το σκεύος από μόνο του δείχνει να έχει και κάποια attractive χαρακτηριστικά. Αφού όπως διαβάζουμε στο επίσημο site, η εν λόγω χύτρα καταναλώνει 70% λιγότερη ενέργεια και θεωρείται απόλυτα ασφαλής.

Τα τελευταία 6 χρόνια, από τότε που λανσαρίστηκε στην αγορά το προϊόν δηλαδή, την Instant Pot χρησιμοποίησαν 200 bloggers και συγγραφείς βιβλίων μαγειρικής. Την Amazon Prime Day, το εν λόγω προϊόν πωλούνταν σε προσφορά προς 69 δολάρια. Κάτι που σημαίνει ότι η εταιρία είχε έσοδα που έφτασαν τα 14,8 εκατ. ευρώ. Μη ξεχνάμε: Χωρίς καμία παραδοσιακή διαφήμιση.

Κάποια στιγμή, το προϊόν έφτασε να είναι Νο1 σε πωλήσεις στις ΗΠΑ, στην κατηγορία «Kitchen and Dining» της Amazon. Η ιστορία ενός τόσο mainstream project δείχνει όμως κάτι ακόμα πιο σημαντικό. Ότι κάποιος μπορεί να φτάσει στην επιτυχία, ακόμα και με μηδενικό μπάτζετ, λίγους εργαζομένους, μικρό brand name. Και ανύπαρκτη παραδοσιακή διαφήμιση.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

2 × four =