αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠως θα βρεις την «ταυτότητα» του brand σου: O διάσημος επενδυτής Marcus Lemonis, το εξηγεί μέσα σε 2 λεπτά

Πως θα βρεις την «ταυτότητα» του brand σου: O διάσημος επενδυτής Marcus Lemonis, το εξηγεί μέσα σε 2 λεπτά

Ένας από τους σημαντικότερους λόγους για τους οποίους αρκετά brands αποτυγχάνουν, είναι γιατί δεν έχουν μια «ταυτότητα». Προσπαθούν να κάνουν πολλά πράγματα μαζί, ρίχνουν πολλές ιδέες στο τραπέζι, λανσάρουν πολλά διαφορετικά προϊόντα που δεν σχετίζονται άμεσα μεταξύ τους. Σε μια τέτοια κατάσταση βρέθηκε ο Rocco Giordano. Ένας νέος επιχειρηματίας που κατασκεύασε το δικό του brand ρούχων. Όμως τα πράγματα δεν πήγαν καλά, και βρέθηκε στα πρόθυρα του «λουκέτου».

Κάπου εκεί ανέλαβε δράση ο ελληνικής καταγωγής επενδυτής και business coach, Marcus Lemonis. Γνωστός και από τις τηλεοπτικές εκπομπές που κάνει, στις οποίες βοηθά προβληματικές επιχειρήσεις να βγουν από το αδιέξοδο.

Όπως θα δείτε στο παρακάτω σύντομο βίντεο του CNBC, ο Marcus Lemonis έβαλε τον νεαρό επιχειρηματία να εστιάσει στο Νο1 ρούχο, το οποίο ήταν ουσιαστικά το σήμα- κατατεθέν του brand. Ήταν άλλωστε και αυτό που ερχόταν πρώτο σε πωλήσεις. Επρόκειτο για ένα πουκάμισο, που βασιζόταν σε ένα σχέδιο του παππού του. Τι έπρεπε να γίνει από εκεί και πέρα; Κάθε ρούχων ή αξεσουάρ που θα έβγαζε η επιχείρηση, έπρεπε να… έχει κοινά στοιχεία με το συγκεκριμένο πουκάμισο.

Έτσι τα προϊόντα της επιχείρησης μπορούν να αποκτήσουν μια ομοιομορφία. Και η επιχείρηση συνολικά, θα αποκτήσει τη δική της ταυτότητα. Παρόμοια τακτική σίγουρα μπορεί να εφαρμοστεί και σε άλλες περιπτώσεις. Για να βρει κάποιος την «ταυτότητα» του στο business πεδίο.

Marcus Lemonis shows how to get your career on track

Marcus Lemonis breaks down 3 steps on how to get your career back on track!

Posted by CNBC Make It on Dienstag, 23. Januar 2018

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

twelve − five =