αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠως είναι να «τρέχεις» μια startup ενώ έχεις παιδί; Η Orit Hashay τα κατάφερε και έφτιαξε μια πλατφόρμα 30 εκατ. δολαρίων

Πως είναι να «τρέχεις» μια startup ενώ έχεις παιδί; Η Orit Hashay τα κατάφερε και έφτιαξε μια πλατφόρμα 30 εκατ. δολαρίων

Πριν από 4 χρόνια, η Orit Hashay ήταν σε μια κατάσταση multi-tasking. Αφού προσπαθούσε, μεταξύ άλλων, να λανσάρει και να αναπτύξει την startup της, ενώ παράλληλα ήταν έγκυος. Η ίδια δημιούργησε την Brayola. Μια πλατφόρμα που «συνδέει» τις γυναίκες με τους στηθόδεσμους που θέλουν να αγοράσουν, δίνοντας τους με ένα κλικ όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Δεν σκέφτηκε να παρατήσει το εγχείρημα της, επειδή περίμενε παιδί. Από την άλλη, έπρεπε βέβαια να βρει ένα πλάνο, έτσι ώστε να μπορέσει τα τα «τρέξει» όλα αυτά.

Είχε background στην επιχειρηματικότητα και το software development. Και φυσικά είχε πίστη στον εαυτό της ότι θα τα καταφέρει. Ξεκίνησε να παρουσιάσει την Brayola σε πολλούς επενδυτές. Παρατηρώντας το εξής: ενώ η ιδέα της άρεσε, οι επενδυτές προβληματίζοντας με την προοπτική της μητρότητας και το κατά πόσο αυτό θα αλλάξει τις προτεραιότητες της. Την παρότρυναν να περιμένει.

Αυτό δεν άρεσε πολύ στην Hashay. Αποφάσισε να λανσάρει την επιχείρηση της, αδιαφορώντας για όσους δεν πίστευαν σε εκείνη.

«Δεν ήθελα να πάρω χρήματα από ανθρώπους που δεν πίστευαν σε εμένα» λέει η ίδια.

Τα δεδομένα άλλαξαν προς το καλύτερο, όταν (ενώ ήταν 6 μηνών έγκυος) συνάντησε έναν επενδυτή ο οποίος δέχτηκε να τη βοηθήσει, λέγοντας της μάλιστα να «μην χάσουν στιγμή».

«Η εμπιστοσίνη του στην ιδέα μου και στο πρόσωπο μου, έδωσε σε εμένα ακόμα περισσότερα κίνητρα» λέει η επιχειρηματίας στο CNBC. Ο επενδυτής της έδωσε χρηματοδότηση ύψους 350.000 δολαρίων, αδιαφορώντας για την εγκυμοσύνη. Σύντομα η πλατφόρμα ήταν online. Η Hashay ήταν πλέον 8 μηνών έγκυος, και πέρναγε νύχτες γράφοντας κώδικα.

«Δύο ώρες μετά τη γέννηση του γιου μου, έστειλα email στον designer αναφορικά με το νέο look της πλατφόρμας» αποκαλύπτει. Η συνέχεια φυσικά δεν ήταν εύκολη, αφού η νεαρή γυναίκα είχε… δύο μωρά. Ένα κανονικό και την νέα πλατφόρμα της. Κάτι που είχε ως αποτέλεσμα να κοιμάται ελάχιστα.

Τελικά όμως τα κατάφερε. Η startup έχει «σηκώσει» μέχρι σήμερα 6 εκατ. δολάρια σε χρηματοδοτήσεις. Ενώ είναι σε καλό δρόμο, για να κάνει 30 εκατ. δολάρια σε πωλήσεις φέτος. Το 2016 ο αντίστοιχος αριθμός έφτασε τα 10 εκατ. δολάρια, με την εταιρία να καταγράφει εντυπωσιακή αύξηση κατά 800% στις πωλήσεις της.

Πλέον, η πλατφόρμα συνεργάζεται με πάνω από 200 brands, συμπεριλαμβανομένων και μεγάλων σημάτων, όπως τα Calvin Klein. Όπως λέει η Hashay, η επιχείρηση την έχει βοηθήσει και στην μητρότητα. «Έχεις την ευκαιρία να οικοδομήσεις την εταιρία σου,γύρω από το παιδί. Κατά τη γνώμη μου, το να είσαι αφεντικό του εαυτό σου, σε κάνει καλύτερη και στην “δουλειά” ως μητέρα».

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

5 + thirteen =