αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠως δύο νέοι δημιούργησαν μια επιχείρηση κρασιού που αξίζει εκατομμύρια

Πως δύο νέοι δημιούργησαν μια επιχείρηση κρασιού που αξίζει εκατομμύρια

brianjohn_rima-brindamour-brooklyn-winery-06

Ξεκίνησαν με μια τολμηρή επιλογή: Αποφάσισαν να παραιτηθούν από τις δουλειές τους έχοντας στα χέρια τους μόνο… ένα business plan. Δεν υπήρχε εξασφαλισμένη χρηματοδότηση, χώρος για τη νέα τους ιδέα ή κάποιο έτοιμο προϊόν.

Δύο νέοι επιχειρηματίες, οι Brian Leventhal και John Stires, είχαν αποφασίσει να δημιουργήσουν μια δική τους επιχείρηση, που θα δραστηριοποιείται στην παραγωγή κρασιού, φτιάχνοντας παράλληλα έναν χώρο που θα κάθονται οι πελάτες. Όλα αυτά το 2010. Λίγο πριν, το 2007, είχαν γνωριστεί σε μια τεχνολογική startup στην οποία συμμετείχαν.

Πήραν το μεγάλο ρίσκο να αφοσιωθούν πλήρως στην ιδέα τους. Όπως λένε, άλλωστε, οι ίδιοι δεν είχαν πολλά να χάσουν αφού πριν δεν έκαναν την καριέρα που ήθελαν, ενώ δεν είχαν και παιδιά να μεγαλώσουν σε εκείνη τη φάση. Ήταν η στιγμή που έπρεπε να πάρουν τη μεγάλη απόφαση και το έκαναν.

«Αρχίζεις και σκέφτεσαι: Τι είναι το χειρότερο που μπορεί να συμβεί αν προσπαθήσεις και αποτύχεις; Από την δική μας οπτική, τίποτα δεν ήταν χειρότερο από το να μην κάνεις την προσπάθεια» λέει χαρακτηριστικά ο Brian Leventhal.

Οι δύο φίλοι ίδρυσαν την Brooklyn Winery, στην περιοχή του Williamsburg τον Οκτώβριο του 2010. Τότε έψαξαν και τελικά κατάφεραν να βρουν 1 εκατ. δολάρια ως χρηματοδότηση από φίλους και συγγενείς. Αυτό τους επέτρεψε να στεγάσουν την επιχείρηση σε έναν χώρο 8.000 τετραγωνικών μέτρων. Έναν χώρο που πριν είχε άλλες χρήσεις. Ήταν ανά περιόδους, από τυροκομείο μέχρι νυχτερινό club. Για να μειώσουν μάλιστα το κόστος, ανακαίνισαν οι ίδιοι τον εν λόγω χώρο, με προσωπική εργασία. Το πλάνο έλεγε ότι εκεί θα έρχονταν όσοι πελάτες το επιθυμούν, έτσι ώστε να κάθονται και να πίνουν το κρασί τους. Παράλληλα, ήθελαν να έχουν και ένα μικρό μενού με φαγητά.

brooklynwinery1

Βέβαια, το αρχικό πλάνο προσαρμόστηκε στις ανάγκες των πελατών, στην πορεία. «Ο χώρος είναι πολύ ωραίος, αλλά φιλοξενείτε γάμους;» άρχισαν να ρωτούν πολλοί, όπως θυμάται ο Stipes. Το επιχειρηματικό μοντέλο προσαρμόστηκε και έτσι σήμερα περίπου το 75% της δραστηριότητας της επιχείρησης αφορά την φιλοξενία εκδηλώσεων.

Ποιο είναι όμως το αποτέλεσμα από όλο αυτό το project; Η εταιρία άρχισε να έχει ανοδική τάση από την πρώτη χρονιά λειτουργίας. Το 2015 είχε έσοδα ύψους 5,2 εκατ. δολαρίων, όπως σημειώνει το CNBC. Ενώ φέτος αναμένεται να είναι ακόμα περισσότερα. Πωλούν πάνω από 20 διαφορετικά κρασιά ενώ έχουν δημιουργήσει επίσης 80 θέσεις εργασίας.

Πρόσφατα οι δύο επιχειρηματίες ανοίξανε και ένα νέο bar- restaurant. Το μέλλον προβλέπεται ακόμα καλύτερο. Το 2017 σχεδιάζουν να ανοίξουν ένα ακόμα μαγαζί, σαν το πρώτο τους αλλά μεγαλύτερο, αυτή τη φορά στην Ουάσινγκτον.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

eight − three =