αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠριν δύο χρόνια ίδρυσε μια startup στο δωμάτιό του. Μετά «σήκωσε» 90 εκ. δολάρια: Ο Nick Weaver δίνει 5 συμβουλές επιτυχίας

Πριν δύο χρόνια ίδρυσε μια startup στο δωμάτιό του. Μετά «σήκωσε» 90 εκ. δολάρια: Ο Nick Weaver δίνει 5 συμβουλές επιτυχίας

103941029-photo_nick-1910x1000

Πριν από δύο χρόνια, ο Nick Weaver, δούλευε από το δωμάτιο του μαζί με τους άλλους συνιδρυτές, τον πρώτο υπάλληλο τους και έναν νέο που έκανε πρακτική. Εργάζονταν πάνω σε μια startup. Ο Weaver μόλις φύγει από την επενδυτική εταιρία, Menlo Ventures, στην οποία δούλευε. Με στόχο να δημιουργήσει ένα οικιακό ασύρματο δίκτυο ίντερνετ, φιλικό προς τον καταναλωτή. Και το προϊόν να λύσει το πρόβλημα των «κενών» στο σήμα του ίντερνετ.

Πως είναι τα δεδομένα σήμερα: Ο Weaver (κεντρική φωτο) είναι συνιδρυτής και CEO της eero. Μιας καινοτόμου επιχείρησης που δραστηριοποιείται στο κομμάτι που αναφέρεται παραπάνω. Εκείνη η ιδέα για την οποία εργάζονταν πριν από μόλις 2 χρόνια, σε ένα μικρό δωμάτιο, τώρα έχει εκτοξευτεί. Με τους ιδρυτές να έχουν λάβει συνολική χρηματοδότηση μέχρι σήμερα, που αγγίζει τα 90 εκατ. δολάρια. Συμμετέχοντας σε τρεις γύρους χρηματοδότησης.

Όπως σημειώνει το CNBC, η εταιρία έχει 115 εργαζομένους και έδρα στο Σαν Φρανσίσκο. Ενώ το προϊόν που έχουν δημιουργήσει σημειώνει μεγάλες πωλήσεις. Ο ίδιος, μετά από αυτή την πορεία προς την επιτυχία, έχει λάβει 5 σημαντικά μαθήματα. Πέντε πράγματα που μπορούν να βοηθήσουν έναν νέο επιχειρηματία, να καταγράψει το δικό του success story.

1- Λύσε ένα πρόβλημα: Η ιδέα για την eero, προήλθε από ένα πρόβλημα που συναντούσε ο Weaver. Έβλεπε συνεχώς φίλους και συγγενείς να έχουν κακό σήμα, στο ασύρματο ίντερνετ. Κάπου εκεί αποφάσισε ότι θα έπρεπε να δημιουργήσει ένα «δυνατό» σύστημα, που θα λύνει αυτό το ζήτημα.

2- Πες μια ιστορία που θα την καταλάβουν οι άνθρωποι: Η startup που δημιούργησε ο Weaver είναι αρκετά εξειδικευμένη. Ένας λόγος για τον οποίο κατάφερε να αναπτυχθεί είναι γιατί ο ιδρυτής της κατάλαβε γρήγορα τη σημασία της απλής αφήγησης. Το πως δηλαδή, θα μπορέσει να πει τι ακριβώς υπηρεσίες παρέχει, με απλά λόγια, που μπορεί να τα καταλάβει ο κάθε άνθρωπος.

3- Η ομάδα πρέπει να έχει κίνητρα: Εκτός από τις τεχνικές ικανότητες που μπορεί να έχει κάποιος υποψήφιος για πρόσληψη στην εταιρία, πρέπει να δίνεται μεγάλη σημασία και στα κίνητρα που έχει κάθε εργαζόμενος. Όποιος μπαίνει σε μια startup ομάδα, πρέπει να έχει φιλοδοξίες και επιμονή.

4- Δείτε πως πηγαίνει το project: Το ότι δημιούργησες ένα προϊόν, δεν σημαίνει ότι… έβγαλες όλη τη δουλειά. Πρέπει να παρακολουθείς την πορεία του συνεχώς. Να βλέπεις πως αντιδρούν οι πελάτες και να κάνεις τις όποιες αλλαγές και βελτιώσεις. Όπως λέει ο Weaver κάτι τέτοιο είναι πιο εύκολο στο software, αντίθετα σε επιχειρήσεις που έχουν να κάνουν με το hardware οι αλλαγές είναι πιο δύσκολο να γίνουν συνήθως.

5- Μίλα με τους πελάτες κάθε ημέρα: Από τη στιγμή που η eero έβγαλε στην αγορά το πρώτο προϊόν, η ομάδα της βρήσκεται σε συνεχή επικοινωνία με τους πελάτες. Είτε μέσω emails, είτε μέσω τηλεφώνου. Μάλιστα, τις πρώτες εβδομάδες εργάζονταν σε βάρδιες, έτσι ώστε να μιλούν με τους πελάτες οποιαδήποτε ώρα μέσα στο 24ωρο χρειαστεί. Με τους ιδρυτές να συμμετέχουν και οι ίδιοι σε αυτή τη διαδικασία. Στόχος ήταν να λύσουν μέχρι και το παραμικρό πρόβλημα και να λάβουν το απαραίτητο feedback.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

seven − five =