αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ«Πρεμιέρα» στη γερμανική αγορά για το Quizdom

«Πρεμιέρα» στη γερμανική αγορά για το Quizdom

Στη γερμανική αγορά βρίσκεται από τις 27 Σεπτεμβρίου το ελληνικό Quizdom. Πρόκειται για ένα από τα πλέον επιτυχημένα mobile games, με 1,8 εκ. χρήστες, 500 εκ. παιχνίδια και TV-Show.

Τώρα με τη βοήθεια του Microsoft Azure Cloud ετοιμάζεται να “ξεκλειδώσει” νέες αγορές.

To Quizdom είναι ένα παιχνίδι γνώσεων, μέσω κινητών. Ο τρόπος λειτουργίας είναι απλός: Ο χρήστης κατεβάζει δωρεάν την εφαρμογή στο κινητό και δημιουργεί λογαριασμό. Στη συνέχεια επιλέγει αντίπαλο, είτε από τους φίλους του, είτε από τους πάρα πολλούς χρήστες της εφαρμογής καθώς και 2 από τις 16 κατηγορίες ερωτήσεων (Αθλητικά, celebrities, Ιστορία, Γεωγραφία, Πολιτική, Σινεμά, Μουσική, Υγεία, Παιχνίδια, Θρησκεία, Business, Tέχνες, 20ος αιώνας, Επιστήμη, Λέξεις, φαγητό). Για να κερδίσει κάποιος πρέπει να απαντήσει σωστά και γρήγορα σε 16 ερωτήσεις από 4 διαφορετικές κατηγορίες (τις 2 που επιλέξατε εσείς και τις 2 του αντιπάλου σας) ενώ σε περίπτωση ισοπαλίας ο πιο γρήγορος κερδίζει.

Το παιχνίδι επίσης δίνει στους παίκτες τη δυνατότητα να επικοινωνούν μέσω chat με τον αντίπαλο, αλλά και να φτιάχνουν τις δικές τους ερωτήσεις, συμβάλλοντας στην ανανέωση του παιχνιδιού.

Οι εμπνευστές του παιχνιδιού, είναι οι: Τριαντάφυλλος Ξυλούρης, Νικόλας Γεωργουδέλης, Παναγιώτης Βούρτσης και Παντελής Μαυρομμάτης.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

2 × one =