αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠου έχουν κατευθυνθεί οι πελάτες του Μαρινόπουλου, και ο παράγοντας Σκλαβενίτης

Που έχουν κατευθυνθεί οι πελάτες του Μαρινόπουλου, και ο παράγοντας Σκλαβενίτης

Στις αλυσίδες ΑΒ Βασιλόπουλος και LIDL φέρεται ότι κατευθύνθηκε ο κύριος όγκος των καταναλωτών της Μαρινόπουλος, μεγάλη μερίδια των οποίων, ωστόσο, εμφανίζεται πρόθυμη να «επιστρέψει» στα καταστήματα που επαναλειτουργούν πλέον υπό το σήμα των Ελληνικών Υπεραγορών Σκλαβενίτης.

Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τα πορίσματα της έρευνας που παρουσιάστηκε πριν λίγες ημέρες στο Συνέδριο της IRI με θέμα «Η αλλαγή στις αγοραστικές συνήθειες μέσα στο νέο περιβάλλον των Super Markets», προκύπτει ότι σε πανελλαδικό επίπεδο το 42% των ερωτηθέντων που δήλωσαν πρώην πελάτης της Μαρινόπουλος κατευθύνθηκε στην ΑΒ Βασιλόπουλος και το 24% στην LIDL.

Σε επίπεδο γεωγραφικής κατανομής, η εικόνα διαφοροποιείται στην Αττική, όπου «κερδισμένος» παίχτης εμφανίζεται η Σκλαβενίτης, η οποία συγκεντρώνει το 55% των πρώην καταναλωτών της Μαρινόπουλος, και στη Θεσσαλονίκη – Μακεδονία όπου με αντίστοιχο ποσοστό 55% «κυριαρχεί» η Μασούτης. Ωστόσο, η ΑΒ Βασιλόπουλος συγκεντρώνει τα μεγαλύτερα ποσοστά των πρώην καταναλωτών της Μαρινόπουλος σε Κεντρική και Δυτική Ελλάδα και στην Κρήτη με 45%, 55% και 43% αντίστοιχα.

Όσον αφορά τα My Market, 3 στους 10 καταναλωτές δηλώνουν ότι έχουν πραγματοποιήσει τουλάχιστον μία επίσκεψη τον τελευταίο μήνα στην αλυσίδα, με τις προσφορές αλλά και την εγγύτητα που εμφανίζει το δίκτυο των καταστημάτων να αποτελούν βασικά κριτήρια επιλογής. Όπως αναφέρουν οι αναλυτές της IRI, «η χρονική συγκυρία της εξαγοράς της Βερόπουλος και η ταχύτητα που επέδειξε η My Market στην αλλαγή του σήματος στο νεοαποκτηθέν της δίκτυο την ευνόησε, καθώς κατάφερε και διεύρυνε την πανελλαδική της παρουσία σε πολλές περιοχές με μεσαίου μεγέθους σημεία πώλησης που θεωρούνται τα πιο ελκυστικά για τους καταναλωτές».

Όπως σημειώνει η Ναυτεμπορική, ένα εξίσου ενδιαφέρον εύρημα της έρευνας αφορά το brand awareness και την ερώτηση ποιο σούπερ μάρκετ σάς έρχεται πρώτο στο μυαλό (σε πανελλαδικό επίπεδο) όπου την πρώτη θέση με 37% καταλαμβάνει η ΑΒ Βασιλόπουλος και ακολουθεί η Σκλαβενίτης με 26%, η Μασούτης με 14% και η LIDL με 6%.

Σχετικά με το «στοίχημα» της Σκλαβενίτης να πείσει τους καταναλωτές της Μαρινόπουλος να επιστρέψουν στο δίκτυο των περίπου 383 σημείων που ενεργοποιεί εκ νέου υπό το σήμα Ελληνικές Υπεραγορές, τα μηνύματα που προκύπτουν από την έρευνα εμφανίζονται ευοίωνα, καθώς το 51% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι είναι πολύ πιθανό να επισκεφτούν ξανά τα πρώην καταστήματα της Μαρινόπουλος που επαναλειτουργούν.  Σύμφωνα με τους αναλυτές της IRI, μέχρι στιγμής το πλάνο της Σκλαβενίτης φαίνεται να «βγαίνει», ωστόσο η μεγαλύτερη «πρόκληση» για την αλυσίδα εμφανίζεται κυρίως στη Βόρεια Ελλάδα.

 

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

six + 7 =