αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΠοιες μεγάλες εταιρίες θέλουν να «τρέξουν» την ανάπλαση του παραλιακού μετώπου

Ποιες μεγάλες εταιρίες θέλουν να «τρέξουν» την ανάπλαση του παραλιακού μετώπου

Σε θέση μάχης βρίσκονται οι μεγάλοι τεχνικοί όμιλοι για τη διεκδίκηση του δημόσιου έργου, προϋπολογισμού 150 εκατ. ευρώ, που αφορά την αντιπλημμυρική θωράκιση και την ευρύτερη ανάπλαση του Φαληρικού Όρμου. Πρόκειται για το υποέργο Ι της ολοκληρωμένης ανάπλασης του Φαληρικού Όρμου που θα θωρακίσει αντιπλημμυρικά την ευρύτερη περιοχή Μοσχάτου-Ταύρου-Καλλιθέας και αφορά έκταση 479.000 τ.μ. μεταξύ του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας και του πρώην γηπέδου Tawkwondo.

Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται το Capital.gr, σχεδόν όλες οι τεχνικές εταιρείες έχουν ζητήσει διευκρινίσεις, με την λίστα να περιλαμβάνει τις μεγάλες εισηγμένες (ΤΕΡΝΑ, Άκτωρ, J&P Άβαξ, ΜΕΤΚΑ, Intrakat), τις ιταλικές GD Insfrastrutture, Salini Impregilo, Societa Italiana Per Condotte, D’Acqua Spa και Inso Spa, την Πόρτο Καρράς, αλλά και τις εταιρείες συμφερόντων Χρ. Καλογρίτσα Τοξότης και Ομάδα Κατασκευών. Στους ενδιαφερόμενους ανήκουν ακόμη η Θεμέλη και η Ερέτβο.

Πλέον, το ζητούμενο είναι ποια από τα παραπάνω σχήματα θα καταθέσουν δεσμευτική προσφορά την 15η Δεκεμβρίου οπότε έχει οριστεί η σχετική καταληκτική προθεσμία. Για τη συμμετοχή στο διαγωνισμό απαιτείται η καταβολή εγγύησης συμμετοχής αξίας 2,4 εκατ. ευρώ.

Το πρώτο αυτό υποέργο, από τρία συνολικά, περιλαμβάνει έργα αντιπλημμυρικής θωράκισης, εργασίες οδοποιίας, την μετακίνηση της Λεωφόρου Ποσειδώνος και άλλα έργα υποδομής. Όταν ξεκινήσουν οι εργασίες, η κατεδάφιση της παραλιακής λεωφόρου, σε μήκος 1,8 χλμ και η ανακατασκευή της στο επίπεδο του εδάφους ώστε να μην παρεμποδίζεται η πρόσβαση από τις όμορες περιοχές προς τη θάλασσα είναι το έργο που θα αλλάξει άμεσα τη ρουτίνα χιλιάδων οδηγών που χρησιμοποιούν τον οδικό άξονα για τις μετακινήσεις τους.

Η υλοποίηση των έργων υποδομής αποτελεί το “άλφα και το ωμέγα” για την έναρξη της αναβάθμισης του Φαληρικού Όρμου, έργο που αποτελεί “μακέτα” εδώ και πολλά χρόνια. Υπολογίζεται πάντως, ότι οι εργασίες υποδομής θα διαρκέσουν περίπου δύο -δυόμιση χρόνια.

Ως εκ τούτου και, τουλάχιστον, ωσότου ολοκληρωθούν οι συγκεκριμένες παρεμβάσεις, το όραμα για την μεταμόρφωση του παραλιακού μετώπου μήκους 45 χλμ., από το Φάληρο έως το Σούνιο θα παραμείνει εν υπνώσει. “Φωτεινές” εξαιρέσεις στο παραλιακό τόξο, που αποτελούν καρπό ιδιωτικής πρωτοβουλίας, είναι το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος και η αναβάθμιση του Αστέρα Βουλιαγμένης

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

one × 3 =