αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ«Πετά» στις εξαγωγές η Κρι-Κρι με αύξηση 57%

«Πετά» στις εξαγωγές η Κρι-Κρι με αύξηση 57%

Ξεκίνησε ως παγωτοβιομηχανία, αλλά γρήγορα αντιλήφθηκε πως αν ήθελε να ξεχωρίσει θα έπρεπε να ακολουθήσει το παγκόσμιο trend και να μπει στα βαθιά νερά των διεθνών αλυσίδων σούπερ μάρκετ.

Η σερραϊκή γαλακτοβιομηχανία ΚΡΙ ΚΡΙ, η διοίκηση της οποίας βρίσκεται αυτές τις ημέρες στο Λονδίνο για το Roadshow του Χρηματιστηρίου, μπορεί να μην είναι αυτή που άνοιξε τη διεθνή αγορά του Greek Yogurt, είναι όμως αυτή που μετά τη ΦΑΓΕ, η οποία δημιούργησε το παγκόσμιο trend του Greek Yogurt, έριξε το βάρος της σε αυτό. Και μέχρι στιγμής δικαιώνεται.

Χθες Δευτέρα 18 Σεπτεμβρίου, η Σερραϊκή Γαλακτοβιομηχανία ανακοίνωσε τα αποτελέσματα πρώτου εξάμηνου. από τα οποία προκύπτει πως το άλμα στα μεγέθη της προέρχεται κυρίως από τις διεθνείς αγορές και δη από τις πωλήσεις γιαουρτιού στο εξωτερικό.

Οι εξαγωγές τις ΚΡΙ ΚΡΙ αυξήθηκαν το πρώτο εξάμηνο του έτους σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα ένα χρόνο πριν κατά 57,3% ανερχόμενες στα 11,659 εκατ.. ευρώ, όταν οι πωλήσεις της στην εσωτερική αγορά κατέγραψαν ποσοστιαία άνοδο 7,3% αγγίζοντας τα 29,246 εκατ. ευρώ. Δηλαδή κοντά στα 1 στα 3 ευρώ που μπαίνει στο ταμείο της, ή για να είμαστε πιο ακριβείς το 28,3% του τζίρου της σερραϊκής γαλακτοβιομηχανίας προέρχεται από τις διεθνείς αγορές όταν το πρώτο εξάμηνο του 2016 οι εξαγωγές συνεισέφεραν το 21,31% στον τζίρο της.

Η διοίκηση της γαλακτοβιομηχανίας εκτιμά πως η συμμετοχή των εξαγωγών αναμένεται να ξεπεράσει το 30% των ετήσιων πωλήσεων του 2017.

Εκτίμηση που στηρίζεται στην πορεία των πωλήσεων προϊόντων γιαούρτης οι οποίες “έτρεξαν” με +72% στο εξάμηνο ως αποτέλεσμα της επέκτασης των υφιστάμενων συνεργασιών. Λόγω αυτής της αλματώδους αύξησης η ΚΡΙ ΚΡΙ προωθεί την υλοποίηση νέας επένδυσης προϋπολογισμού 18 εκατ. ευρώ, με ορίζοντα υλοποίησης τα τέλη του 2018. Έτσι, οι συνολικές επενδύσεις σε εξοπλισμό και υποδομές αναμένεται να ξεπεράσουν τα 40 εκατ.. ευρώ, την πενταετία 2014-2018.

Ο συνολικός τζίρος της γαλακτοβιομηχανίας το πρώτο εξάμηνο αυξήθηκε 18,4% στα 41,19 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 13,16 εκατ. ευρώ προέρχονται από τη δραστηριότητα του παγωτού και τα 27,746 εκατ. ευρώ από τις πωλήσεις γαλακτοκομικών και ειδικότερα προϊόντων γιαούρτης, ενώ τα τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, ανήλθαν σε 4,90 εκατ. ευρώ, έναντι 3,60 εκατ. ευρώ που ήταν το εξάμηνο του 2016.

Εκτός από τις πωλήσεις και τα κέρδη, σημαντική αύξηση 39,6% καταγράφηκε και στις εμπορικές απαιτήσεις οι οποίες άγγιξαν την 30η/6/2017 τα 28,79 εκατ. ευρώ ενώ τα ταμειακά διαθέσιμα σχεδόν διπλασιάσθηκαν στα 11,699 εκατ. ευρώ από 6,839 εκατ. ευρώ που ήταν την 31η/12/2016.

Πηγή: Capital.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

sixteen − 16 =