αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟ social κανόνας που πρέπει να ακολουθούν οι Έλληνες επιχειρηματίες για να αυξήσουν τις πωλήσεις τους

Ο social κανόνας που πρέπει να ακολουθούν οι Έλληνες επιχειρηματίες για να αυξήσουν τις πωλήσεις τους

Επιχειρώντας στο δρόμο του διαδικτύου και αξιοποιώντας τις τεράστιες δυνατότητες των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, οι Έλληνες παραγωγοί/επιχειρηματίες, μπορούν να πετύχουν… θαύματα, πολλαπλασιάζοντας τις πωλήσεις τους, «αρκεί να γίνουν μέρος της διαδικτυωμένης κοινωνίας, να αλληλεπιδρούν και να δια…δρουν μαζί της επί ίσοις όροις και κυρίως, με αυστηρό επαγγελματισμό και ακούγοντας προσεκτικά τους ενδυνάμει καταναλωτές τους», τόνισε μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο διευθύνων σύμβουλος της Exoha Solutions, Χάρης Σπυρόπουλος, εξωτερικός συνεργάτης του Perrotis College, στην Αμερικανική Γεωργική Σχολή Θεσσαλονίκης.

Τα τελευταία χρόνια οι πωλήσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο έχουν αυξηθεί δραματικά και οι Έλληνες παραγωγοί και επιχειρηματίες, προκειμένου να «βγουν από την απομόνωση και να έχουν ευκαιρίες για επιτυχή διείσδυση στην παγκόσμια αγορά, πρέπει να εξετάσουν τη δυνατότητα να επεκτείνουν τη δραστηριότητά του μέσω του Διαδικτύου και των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, με σοβαρές επενδύσεις στο Μάρκετινγκ, καθώς ναι, να αποτινάξουν την αντίληψη ότι θα πετύχουν εύκολη καθιέρωση του εμπορικού τους σήματος, απλά και μόνο με την υψηλή ποιότητα του προϊόντος, όσο μοναδικό και να είναι, και την τοποθέτηση του σε καταστήματα και αλυσίδες του εξωτερικού”.

Οπως εξήγησε ο ίδιος, αυτή η παραδοσιακή αντίληψη, που ακόμη και εν έτει 2018 έχουν πολλοί Έλληνες παραγωγοί και επιχειρηματίες «σημαίνει δυσκολία πρόσβασης, καθώς δεν έχουν συνεχή πληροφόρηση από τους καταναλωτές ή τα στελέχη με τα οποία συνεργάζονται και, εξαρτώνται διαρκώς από τον διανομέα που έχουν επιλέξει προκειμένου να τους παρέχει τις απαραίτητες πληροφορίες για βελτίωση του προϊόντος τους και πρέπει να επενδύσουν πολύ περισσότερο, κυρίως σε χρήμα, από τη στιγμή που θα έχουν εισέλθει στο κατάστημα, σε πρόσθετες προωθητικές ενέργειες, ώστε να περάσουν το μήνυμά τους στον τελικό καταναλωτή». Ο κ. Σπυρόπουλος επεσήμανε ότι «το υψηλό επίπεδο ποιότητας που παρέχουν οι έλληνες παραγωγοί είναι απλά η αναγκαία αφετηρία, προορισμός η ικανοποίηση του καταναλωτή και – όπου είναι δυνατόν – η ενεργή συμμετοχή του στην επιτυχία του προιόντος μέσω ενεργοποίησης του στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Όσο και αν παραδοσιακές κινήσεις βοηθούν, όπως η παροχή συνταγών και ορισμένες προσφορές, είναι απολύτως αναγκαίο να καταβάλλουμε σοβαρή προσπάθεια να κατανοήσουμε σε βάθος την κουλτούρα των καταναλωτών και να εντάξουμε αρμονικά το προιόν μας στην καθημερινότητα τους».

Οι αγορές που στοχεύει ο Έλληνας παραγωγός & επιχειρηματίας, σύμφωνα μετον κ. Σπυρόπουλο, «δεν μπορούν να είναι εξορισμού τα πολύ μεγάλα σούπερ μάρκετ και έτσι πηγαίνει κατά ανάγκη σε μικρά ντελικατέσεν, που όμως συχνά δημιουργούν επιπρόσθετο κόστος για τον καταναλωτή και έτσι αποτρέπουν τις μεγάλες πωλήσεις σε βάθος χρόνου». Διευκρίνισε ότι εάν «πρόκειται ένας καταναλωτής να βρει το προϊόν ενός Έλληνα παραγωγού/επιχειρηματία σε ένα ντελικατέσεν μόνο σε μια περιοχή τουΛονδίνου, αυτό αυτόματα συνάδει σε επιπρόσθετο κόστος τέσσερις με έξι λίρες στα μεταφορικά του, συμπεριλαμβανομένης της πολύωρης μετάβασής του που για τον ίδιο σημαίνει και χάσιμο πολύτιμου χρόνου. Γίνεται αμέσως αντιληπτό ότι η όλη διαδικασία δεν ευνοεί τον Έλληνα παραγωγό και επιχειρηματία, όσο ξεχωριστό, ευεργετικό ή καινοτόμο και μοναδικό είναι το προϊόν τους». Επιπλέον, όπως ο ίδιος πρόσθεσε, μπορεί το ντελικατέσεν που πουλά το προϊόν να μην είναι εγκατεστημένο σε περιοχή όπου είναι συγκεντρωμένοι οι εν δυνάμει πελάτες ενός επιχειρηματία. «Χρησιμοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο επιχειρηματίας μπορεί να εντοπίσει όχι μόνο τις περιοχές σε μια χώρα, αλλά και τις οδούς, όπου συγκεντρώνονται οι εν δυνάμει πελάτες του, βάσει των ενδιαφερόντων τους», υπογράμμισε.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

five + sixteen =