αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟ Σκλαβενίτης δεν κάνει ποτέ διαφήμιση στην τηλεόραση και δεν έχει ιστοσελίδα- Το σκεπτικό πίσω από αυτή την τακτική

Ο Σκλαβενίτης δεν κάνει ποτέ διαφήμιση στην τηλεόραση και δεν έχει ιστοσελίδα- Το σκεπτικό πίσω από αυτή την τακτική

Όσοι γνωρίζουν την αλυσίδα Σκλαβενίτης, θα έχουν παρατηρήσει ένα πράγμα: Ποτέ δεν κάνει διαφήμηση στην τηλεόραση, ενώ παρά το γεγονός ότι πρόκειται για μια εταιρία με πολλά χρόνια λειτουργίας δεν διαθέτει κάποιο site, eshop ή οτιδήποτε τέτοιο.

Είναι μια τακτική, που έχει διατηρήσει ανά τα χρόνια το γνωστό brand. Επίσης, η αλυσίδα δεν μπήκε ποτέ στο παιχνίδι των κουπονιών σε εφημερίδες. Όσοι γνωρίζουν την οικογένεια που είχε και έχει την αλυσίδα, λένε ότι έχουν επιλέξει να στηρίξουν την επιχειρηματική τους δραστηριότητα στην διαφήμιση από στόμα σε στόμα. Κάτι που αν κρίνουμε από το αποτέλεσμα, έχει αποδώσει.

Οι ιδιοκτήτες της εταιρίας της είναι προσηλωμένοι στην δουλειά τους. Μία δουλειά που έχει στηριχθεί στο τρίπτυχο (με την συγκεκριμένη σειρά): ικανοποιημένοι εργαζόμενοι, ικανοποιημένοι πελάτες, ικανοποιημένοι προμηθευτές.

Σε ότι αφορά πάντως το κομμάτι της διαφήμισης, δεν αποκλείεται να δούμε την παραδοσιακή τακτική να αλλάζει μετά το deal με τον Μαρινόπουλο. Αν και όποτε αυτό οριστικοποιηθεί. Επίσης, αναμένεται σύντομα να δούμε και το επίσημο site της αλυσίδας να βγαίνει στον αέρα. Όποιος μπει στην ηλεκτρονική διεύθυνση sklavenitis.gr θα δει ότι το domain έχει ήδη καταχωρηθεί από την εταιρία και εμφανίζεται το μήνυμα ότι «το site είναι υπό κατασκευή».

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

6 − 3 =