αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟ πρώην CEO του Twitter εξηγεί το πως να λες «μπράβο» στους εργαζομένους σου με σωστό τρόπο

Ο πρώην CEO του Twitter εξηγεί το πως να λες «μπράβο» στους εργαζομένους σου με σωστό τρόπο

Όλοι θέλουν να ακούν καλά λόγια. Το ίδιο και οι εργαζόμενοι σε μια μεγάλη ή μικρή εταιρία. Όπως λέει ο πρώην CEO του Twitter, Dick Costolo, είναι σημαντικό να συγχαίρεις τους εργαζομένους σου. Αλλά ακόμα και αυτό, θέλει τον τρόπο του.

Όπως τονίζει ο ίδιος, πολλοί προϊστάμενοι επαινούν τους εργαζομένους απλά για να τους κάνουν να αισθανθούν καλά. Χωρίς να υπάρχει προφανής λόγος. Κάτι που μπορεί να έχει τα αντίθετα αποτελέσματα από τα αναμενόμενα. Μπορεί, δηλαδή, ως ένα βαθμό να σε κάνει αρεστό σε μερίδα των εργαζομένων, αλλά παράλληλα αυτοί είναι πιθανό να εφησυχάσουν. Επίσης, αν λες «μπράβο» μόνο σε κάποιους εργαζομένους συνεχώς, και όχι σε όλους όταν χρειάζεται, τότε μπορεί να χαλάσουν οι ισορροπίες εντός της εταιρίας.

Σε κάθε περίπτωση, ο πρώην CEO του Twitter, δίνει 3 συμβουλές, έτσι ώστε να επαινείς τους εργαζομένους σου με τον σωστό τρόπο. Και πάντα με μέτρο.

1- Αφιέρωσε χρόνο για να ετοιμάσεις τον έπαινο, όπως κάνεις με την κριτική: Είναι σημαντικό να ζυγίσεις όλα τα δεδομένα όταν θες να πεις το μπράβο, όπως ακριβώς και με την κριτική. Κατάλαβε την δουλειά που έχει γίνει, ποιος την έκανε και ποιο είναι το πλαίσιο. Θα ήταν επίσης χρήσιμο αν έγραψες όλα τα ονόματα των εργαζομένων που θες να επαινέσεις, για να μην ξεχάσεις κάποιον.

2- Βεβαιώσου ότι ο έπαινος σου είναι ξεκάθαρος: Πρέπει να είναι ξεκάθαρο σε όλους για ποιον λόγο λες το μπράβο. Να καταλάβουν όλοι τι ακριβώς θεωρείται επιτυχία εντός της εταιρίας. Αλλά και τη σημασία αυτής, στην ομάδα. Στόχος είναι να δείξεις τις κινήσεις που πρέπει να κάνει κάποιος έτσι ώστε να φτάσει στον έπαινο, και όχι απλά να κάνεις τον άλλο να αισθανθεί καλά.

3- Αν δεν το εννοείς, μην το λες: «Μην δίνεις απλά τυχαίες φιλοφρονήσεις» λέει ο Costolo. Είναι καλό να λες πολλά μπράβο, αλλά θα πρέπει αυτά να έχουν νόημα.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

nine + 5 =