αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟ πρώην CEO του Twitter αποκαλύπτει το πράγμα για το οποίο έχει μετανιώσει και αφορά τη διάσημη πλατφόρμα

Ο πρώην CEO του Twitter αποκαλύπτει το πράγμα για το οποίο έχει μετανιώσει και αφορά τη διάσημη πλατφόρμα

Ο Ντικ Κοστόλο, πρώην διευθύνων σύμβουλος της Twitter, έχει μετανιώσει για το πώς διαχειρίστηκε το ζήτημα της λεκτικής εξύβρισης και του τρολαρίσματος στην πλατφόρμα.

Στο συνέδριο Upfront Ventures στο Λος Άντζελες, είπε στο κοινό του μια ιστορία σχετικά με το πώς προσπάθησε να σταματήσει τις προσβολές μερικά χρόνια πριν, προσθέτοντας ότι αυτή η προσπάθεια δεν ήταν αρκετή.

Το 2010, ένα celebrity δέχθηκε επίθεση από διαδικτυακά τρολ αφότου ανέβασε ένα tweet υπέρ του ελέγχου της οπλοκατοχής. Ο Κοστόλο είπε ότι είχε αποφασίσει πως δεν θα έπρεπε να επιτρέπεται σε κάποιους χρήστες να χρησιμοποιούν Twitter, και μετέφερε το μήνυμα αυτό και στην ομάδα του. Όμως, τελικά οι συνεργάτες του τον έπεισαν για το αντίθετο, επειδή «υπάρχουν τόσες αμφιλεγόμενες υποθέσεις και τα προβλήματα αυτά είναι εξαιρετικά σύνθετα». Και κάπως έτσι δεν ανέλαβε καμία πρωτοβουλία.

«Μακάρι να μπορούσα να γυρίσω πίσω τον χρόνο, να επιστρέψω στο 2010 και να πω ‘Κοίτα, θα σταματήσουμε την λεκτική εξύβριση στην πλατφόρμα δημιουργώντας συγκεκριμένους κανόνες ως προς το πώς πρέπει να εμπλέκεσαι σε μια συζήτηση’», είπε. «Νιώθω ότι κουβαλάω αυτό το βάρος εδώ και έξι-εφτά χρόνια».

Όπως διαβάζουμε στο Fortune Greece, ο ίδιος σημείωσε ότι ένα email που διέρρευσε έδειξε ότι το Twitter δεν κατέβαλλε επαρκείς προσπάθειες πάνω στο συγκεκριμένο ζήτημα και παραδέχτηκε ότι αυτό ήταν δικό του λάθος. Είναι ένα σύνθετο πρόβλημα, είπε, και μπορούν να γίνουν πολλά για να επιλυθεί.

«Μακάρι να είχα κάνει περισσότερα πράγματα εναντίον του bullying… Το εννοώ – λαμβάνω την ευθύνη που δεν αντιμετώπισα το πρόβλημα κατάφατσα».

Το μπλοκάρισμα συγκεκριμένων λέξεων και φράσεων είναι μια «γελοία» λύση», λέει ο Κοστόλο. Αντίθετα, το Twitter θα πρέπει να εισάγει προϊόντα που να αποτρέπουν τους ανθρώπους από το να ακούνε απλώς την …ηχώ τους.

Πέρα απ’ αυτό, ο Κοστόλο πιστεύει ότι το Twitter αναπτύσσει μια βιώσιμη προσέγγιση έναντι του προβλήματος, αντιμετωπίζοντας τα τρολ όπως αυτούς που στέλνουν ανεπιθύμητα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Υπ’ αυτή την έννοια, είναι σαν μια κούρσα εξοπλισμών.

«Πρέπει να κάνεις πιο μεγάλο το κόστος του να προσβάλλεις κάποιον απ’ το κόστος του να προσβάλλεσαι» ανέφερε χαρακτηριστικά. «Για πολύ καιρό, εάν έπεφτες θύμα κακομεταχείρισης στο Twitter, έπρεπε να συμπληρώσεις μια τεράστια αναφορά… αυτό είναι μια περίπτωση όπου η κατεστημένη λύση στο πρόβλημα κινείται προς τη λάθος κατεύθυνση».

Ο Κοστόλο απέδωσε εν μέρει την αδυναμία του να λύσει το πρόβλημα του bullying στο γεγονός ότι υπήρξε CEO της εταιρείας αλλά όχι και ιδρυτής της. «Πάντα ένοιωθα ωσάν η Twitter να μη μου ανήκε» είπε. «Δεν ήμουν ο ιδρυτής της εταιρείας – ποτέ δεν ένοιωσα ότι ήταν η εταιρεία μου. Σε κάποιες περιπτώσεις, όπως το spam και η εξύβριση, ίσως να μην έδρασα τόσο επιθετικά όσο θα δρούσα εάν η εταιρεία ήταν δική μου».

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

17 + 13 =