αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟ «κανόνας των 2 λεπτών», τα ωράρια και άλλα 5 tips για να δουλεύεις από το σπίτι σε φουλ ρυθμούς

Ο «κανόνας των 2 λεπτών», τα ωράρια και άλλα 5 tips για να δουλεύεις από το σπίτι σε φουλ ρυθμούς

Τα δεδομένα εργασίας έχουν αλλάξει στην εποχή μας. Πλέον μπορείς να δουλέψεις από σχεδόν οπουδήποτε, αρκεί να έχεις ένα laptop. Δεν είναι τυχαίο, ότι ακόμα και μεγάλες εταιρίες προσπαθούν να προσαρμοστούν σε αυτό το «κινητό μοντέλο εργασίας». Για παράδειγμα, ο CEO της εταιρίας που διαχειρίζεται το WordPress.com, έκλεισε τα γραφεία του brand. Γιατί σχεδόν κανείς εργαζόμενος δεν πήγαινε εκεί. Το brand είχε πολυτελή γραφεία στο Σαν Φρανσίσκο, τα οποία διέθεταν πολλούς χώρους. Ακόμα και εσωτερική βιβλιοθήκη.

«Έχουμε τα γραφεία εδώ και περίπου έξι ή επτά χρόνια, με αρκετά καλή μίσθωση, αλλά κανείς δεν πηγαίνει σε αυτά. Πέντε άνθρωποι πηγαίνουν σε αυτά, ενώ το μέγεθος τους είναι 15.000 τετραγωνικά μέτρα. Έχουν περίπου 3.000 τετραγωνικά μέτρα ο καθένας», εξήγησε ο CEO, Matt Mullenweg.

Ναι, το να δουλεύεις από το σπίτι σου, μοιάζει ως ιδανικό σενάριο. Μπορείς να ξυπνάς στις 9:00 το πρωί, και στις 9:10 να έχεις ξεκινάς να δουλεύεις. Χωρίς να χρειάζεται να κάνεις καθημερινές διαδρομές από και προς το γραφείο. Χωρίς μποτιλιάρισμα. Και φυσικά, δεν έχεις κάποιον προϊστάμενο πάνω από το κεφάλι σου. Θα πρέπει να πούμε, ότι είναι ένα μοντέλο με βάση το οποίο δουλεύει και το It’s Possible. Παρέα με ένα laptop, η δουλειά μπορεί να γίνει από οπουδήποτε.

Ωστόσο, δεν είναι όλα τέλεια. Είναι χρήσιμο να ακολουθείς κάποιους βασικούς κανόνες, έτσι ώστε να είσαι αποδοτικός όταν εργάζεσαι από το σπίτι. Ακολουθούν τα 7 tips για να γίνεις… μάστερ στην εξ αποστάσεως εργασίας.

1# Βρες τις ώρες που είσαι πιο παραγωγικός. Ναι, άλλοι μπορούν να αποδώσουν καλύτερα στις 9:00 το πρωί, άλλοι στις 9:00 το βράδυ.

2# Κράτα ωράρια. Το ότι εργάζεσαι από οπουδήποτε, δεν σημαίνει ότι είναι απαραίτητο να είσαι διαθέσιμος 24/7. Πιθανότατα είναι καλύτερο, να κρατάς συγκεκριμένα ωράρια εργασίας και «διαθεσιμότητας».

3# Όρισε συγκεκριμένες ώρες που θα τσεκάρεις τα socia media και τα emails. Ο όγκος πληροφοριών εκεί είναι τόσο πολύς, που μπορεί να σου χαλάσει όλο το πρόγραμμα. Οργανώσου.

4# Προγραμμάτισε σύντομα meetings. Οι συναντήσεις είναι χρήσιμες. Αρκεί να λύνουν ένα πρόβλημα. Αρκεί να είναι σύντομες.

5# O «κανόνας των 2 λεπτών». Αν ένα task χρειάζεται 2 λεπτά ή λιγότερο για να εκπληρωθεί, κάνε το άμεσα. Μην σπαταλήσεις καν χρόνο, για να το καταγράψεις σε κάποια to-do λίστα.

6# Κάποιες ημέρες, εργάσου από co-working χώρους ή κάποια κατάλληλη καφετέρια. Ανάμεσα σε άλλα, θα κάνει την καθημερινότητα σου πιο ενδιαφέρουσα.

7# Κάνε διαλείμματα μέσα στην ημέρα. Πολλοί παρασύρονται όταν εργάζονται από το σπίτι. Και δουλεύουν συνεχώς. Μην κάνεις αυτό το λάθος. Τα διαλείμματα είναι απαραίτητα.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

twenty − 13 =