αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟι 3 μέθοδοι που χρησιμοποιούσε ο Steve Jobs για να αναπτύξει τη δημιουργικότητα του

Οι 3 μέθοδοι που χρησιμοποιούσε ο Steve Jobs για να αναπτύξει τη δημιουργικότητα του

Σίγουρα, όταν μιλάμε για την Apple, ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά που μας έρχεται στο μυαλό, είναι η δημιουργικότητα. Εκεί στηρίζονταν πάντα ο τρόπος με τον οποίο ανέστησε και παρουσίαζε τα προϊόντα της. Εδώ μπαίνει στη συζήτηση ένας βασικός παράγοντας που ακούσει στο όνομα Steve Jobs. Είναι ο άνθρωπος που έδωσε στην Apple τη δημιουργικότητα που είχε και έχει ως εταιρία.

Η δημιουργικότητα είναι ένα στοιχείο που πρέπει να έχει μια τεχνολογική επιχείρηση, αν θέλει να επιβιώσει. Ειδικά σήμερα, που τα δεδομένα αλλάζουν τόσο γρήγορα. Αν δεν καινοτομείς, τότε σύντομα θα βρεθείς εκτός παιχνιδιού. Ο Steve Jobs είχε μια έμφυτη δημιουργικότητα. Ωστόσο, χρησιμοποιούσε απλούς τρόπους έτσι ώστε να την αναπτύξει και να την κάνει ακόμα πιο έντονη. Το Entrepreneur.com παραθέτει τις 3 μεθόδους που εφάρμοζε ο συνιδρυτής της Apple. Και σίγουρα μπορείς τις «αντιγράψεις» και εσύ.

1- Ποικίλα ενδιαφέροντα: Μετά την αποχώρηση του από το πανεπιστήμιο, ο Jobs ασχολήθηκε με μαθήματα που τον ενδιέφεραν, όπως η καλλιγραφία. Ενώ τότε δεν υπήρχε κανένας πρακτικός λόγος για να το κάνει, τελικά εκείνα τα μαθήματα τον οδήγησαν στο να δημιουργήσει τις ωραίες γραμματοσειρές του Macintosh.

Στην γνωστή ομιλία του στο Στάνφορντ, ο Steve Jobs είχει πει: «Η δημιουργικότητα συνδέει απλώς τα πράγματα. Όταν ρωτάς τους δημιουργικούς ανθρώπους για το πως έκαναν κάτι, νιώθουν λίγο ένοχοι. Επειδή δεν το έκαναν πραγματικά. Απλά είδαν κάτι. Ήταν δηλαδή φανερό σε αυτούς μετά από λίγο».

Με απλά λόγια, όταν κάνεις πολλά διαφορετικά πράγματα, αυτά μπορούν σε βάθος χρόνου να σου ανοίξουν νέα μονοπάτια και να σου χρησιμέψουν στη ζωή σου. Ακόμα και αν τη στιγμή που τα κάνεις, μοιάζουν πρακτικά «άχρηστα».

2- Περπάτημα: Στο βιβλίο ‘Becoming Steve Jobs’, ο συγγραφέας Brent Schlender τονίζει ότι ο Jobs συχνά έκανε brainstorming βόλτες μαζί με άλλους ανθρώπους. Ναι, το περπάτημα μπορεί να «ξεκλειδώσει» τις δημιουργικές ιδέες σου. Μάλιστα, σύμφωνα με έρευνα του Στάνφορντ, το περπάτημα μπορεί να αυξήσει ως και 60% τη δημιουργικότητα κάποιου. Όπως σημειώνουν αρκετοί ειδικοί, το να εργαζόμαστε όλη την ημέρα πάνω από ένα δύσκολο project, πολλές φορές δεν βοηθά. Οι καλύτερες ιδέες μας, έρχονται όταν κάνουμε ένα διάλειμμα. Είναι καλό για τους επιχειρηματίες να κάνουν έναν περίπατο, μόνοι ή μαζί με άλλους.

3- Διαλογισμός: Είναι μια… μόδα που έχουν ακολουθήσει αρκετοί επιχειρηματίες. Έτσι και ο Jobs. Διαλογιζόταν συχνά. Είχε μάθει τα «μυστικά» αυτή της πρακτικής, μετά από ένα ταξίδι που έκανε στην Ινδία, σε πολύ νεαρή ηλικία. Με αυτό τον τρόπο, γινόταν πιο δημιουργικός, ανέπτυσσε την συναισθηματική νοημοσύνη του και μείωνε το άγχος.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

17 − 4 =