αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟι 12 πρώτες startups που μπαίνουν στον Station F υπό το κοουτσάρισμα του Facebook

Οι 12 πρώτες startups που μπαίνουν στον Station F υπό το κοουτσάρισμα του Facebook

Ο νέος incubator-γίγας Station F και το Facebook, ανακοίνωσαν πρόσφατα τη λίστα με τις πρώτες 12 νεοσύστατες εταιρίες που θα συμμετέχουν στο «Start-up Garage», ένα εξάμηνο πρόγραμμα που χρηματοδοτείται από το Facebook. Πολλές από τις εταιρίες αυτές δραστηριοποιούνται στην τεχνολογία της τεχνητής νοημοσύνης και οι συμμετέχοντες έχουν επιλεγεί επειδή τα πρότζεκτ τους λόγω της καινοτομίας τους.

Όπως μεταδίδει η ΕΡΤ, τα 12 startup θα παρακολουθήσουν ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα σχετικά με τη διαχείριση των προϊόντων τους, την εμπειρία του χρήστη, το σχεδιασμό και την κατασκευή πρωτοτύπων και το μάρκετινγκ, σεβόμενα πάντα τα προσωπικά δεδομένα. Συνολικά, ο σταθμός F θα υποδεχθεί χιλιάδες επιχειρηματίες προγράμματα start-up, επενδυτές, εμπειρογνώμονες έτσι ώστε να αναπτύξει ένα επιχειρηματικό οικοσύστημα.

Αυτά είναι τα 12 γαλλικά start-up που συμμετέχουν στο πρόγραμμα «Startup Garage»  :

  1. Το Chekk, επιτρέπει στους χρήστες μπορούν να επαληθεύσουν την ψηφιακή τους ταυτότητα και να ελέγξουν τα δεδομένα που μοιράζονται. Οι επιχειρήσεις έχουν μια ασφαλή πλατφόρμα για τις συναλλαγές τους και υπάρχει διαφάνεια στα αιτήματα δεδομένων.
  2. Το Mapstr είναι μια εφαρμογή που επιτρέπει στους χρήστες να σώσουν τα αγαπημένα τους μέρη του κόσμου και να τα μοιραστούν με τους φίλους τους.
  3. The Fabulous είναι μια εφαρμογή για την υγεία και την ευεξία που βοηθά τους χρήστες να υιοθετήσουν και να διατηρήσουν πιο υγιείς συνήθειες.
  4. Το Onecub είναι ένα εργαλείο μεταφοράς δεδομένων που επιτρέπει στους χρήστες να τα συλλέγουν από το email τους και να τα χρησιμοποιούν σε άλλες ιστοσελίδες.
  5. Το Karos δραστηριοποιείται στο carpooling μετατρέποντας τις διαθέσιμες θέσεις στα αυτοκίνητα που βρίσκονται σε μια βάση δεδομένων, σε ένα δίκτυο μέσων μαζικής μεταφοράς.
  6. Το Alan είναι η πρώτη ψηφιακή ιατρική ασφάλιση στην Ευρώπη με γνώμονα την εμπειρία του χρήστη και παρέχει ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα τόσο για τις επιχειρήσεις και τους ιδιώτες.
  7. Το Bruno ενσωματώνει την τεχνολογία της τεχνητής νοημοσύνης στην οικονομική διαχείριση με σκοπό να βοηθήσει τους χρήστες να εξοικονομήσουν χρήματα.
  8. Το γαλλικό bot Jam απευθύνεται στη νεολαία παρέχοντάς της εξατομικευμένες πληροφορίες και ιδέες για εκδηλώσεις, εξόδους μέσω του Messenger.
  9. The School Project, βοηθά τα παιδιά να αξιοποιήσουν τις δυνατότητές τους προτείνοντας εργαλεία για τους εκπαιδευτικούς με σκοπό την εξατομίκευση της διδασκαλίας.
  10. Το Welcome to the jungle είναι μια πλατφόρμα που βοηθά τους υποψηφίους από 20 έως 35 χρονών, να βρουν «τη δουλειά των ονείρων τους στην εταιρεία των ονείρων τους», χάρη στην πληθώρα πληροφοριών και την βελτιστοποιημένη εμπειρία του χρήστη.
  11. Η εφαρμογή Glose ενθαρρύνει τους ανθρώπους να διαβάζουν περισσότερο. Μέσω μιας κοινωνικής πλατφόρμας ανάγνωσης, το Glose επιτρέπει στους χρήστες να ανακαλύπτουν, να αγοράζουν, να διαβάζουν e-books και να επικοινωνούν με άλλους χρήστες.
  12. Το Riminder αναδεικνύει τα θετικά στοιχεία των υποψηφίων που αναζητούν εργασία, αξιοποιώντας την τεχνολογία της Βαθιάς Μάθησης (deep learning).
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

nineteen + 10 =