αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ«Ξόδεψα 400.000 δολάρια για να μαζέψω fans στο FB. Γιατί ΔΕΝ πρέπει ακολουθήσεις το παράδειγμα μου»

«Ξόδεψα 400.000 δολάρια για να μαζέψω fans στο FB. Γιατί ΔΕΝ πρέπει ακολουθήσεις το παράδειγμα μου»

Οι περισσότερες επιχειρήσεις στην εποχή μας, ακολουθούν μια τακτική: Φτιάχνουν μια σελίδα στο Facebook, και στη συνέχεια ρίχνουν αρκετό μπάτζετ εκεί, έτσι ώστε να δημιουργήσουν ένα μεγάλο κοινό. Στη συνέχεια, έχουν ως στόχο να αξιοποιήσουν αυτό το κοινό, προωθώντας του τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που βγάζει η εταιρία. Κάπως έτσι, χτίζεται και μια κοινότητα από fans, οι οποίοι «ακολουθούν» το εκάστοτε brand.

Όλα καλά μέχρι εδώ. Τώρα όμως θα δούμε την άλλη πλευρά. Ο Neil Patel είναι digital marketer και συνιδρυτής της Crazy Egg. Μιας εταιρίας που βοηθά τους ιδιοκτήτες των sites, να αναλύσουν την επισκεψιμότητα που έχουν και να δουν τι ακριβώς κάνουν οι χρήστες όταν μπαίνουν στα sites τους.

Σήμερα, ο Patel έχει πάνω από 900.000 fans στην FB Page του. Ξόδεψε 400.000 δολάρια για να συγκεντρώσει αυτό το κοινό. Κι όμως, συμβουλεύει τους επιχειρηματίες να μην ακολουθήσουν το παράδειγμα του. Όπως εξηγεί μιλώντας στο Entrepreneur.com, το Facebook αλλάζει συνεχώς τον ειδικό αλγόριθμο του. Έτσι, ακόμα κι αν έχεις πολλούς fans στην σελίδα σου, τα posts που κάνεις φτάνουν σε ελάχιστους από αυτούς. Έτσι κατ’ επέκταση δεν τραβάς traffic στο site σου.

Σύμφωνα με τον ίδιο, πλέον δεν έχει νόημα να δημιουργήσεις μια τεράστια σελίδα στο FB. Αφού ουσιαστικά μετά θα πρέπει να ρίχνεις πάλι χρήματα, για να φτάνουν οι αναρτήσεις σου σε όλους. Ναι, μπορεί μια ανάρτηση να πάει παντού. Αρκεί να την «προωθήσεις» επί πληρωμή.

Η συμβουλή του Patel είναι ξεκάθαρη: Σίγουρα έχει νόημα να κάνεις «χορηγούμενη» μια ανάρτηση που θέλεις. Θα δεις αποτελέσματα σε ότι αφορά την συγκεκριμένη ανάρτηση. Όμως μην ξεκινήσεις να επενδύεις πολλά χρήματα για να συλλέξεις fans. Καθώς στη συνέχεια δεν θα μπορείς να τους αξιοποιήσεις… χωρίς να ρίξεις κι άλλα λεφτά.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

five × 2 =