αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΜια τολμηρή άποψη: Τρεις λόγοι για να ξεκινήσεις να αντιγράφεις τους ανταγωνιστές σου σήμερα

Μια τολμηρή άποψη: Τρεις λόγοι για να ξεκινήσεις να αντιγράφεις τους ανταγωνιστές σου σήμερα

Ο τίτλος από μόνος του, δημιουργεί αίσθηση. Είναι σίγουρο. «Μα καλά, θα αντιγράψω τους ανταγωνιστές μου;», θα σκεφτεί κάποιος. Τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι. Ο αρθρογράφος και ιδρυτής της Simpson Direct, Graig Simpson, παραθέτει στο αμερικανικό Entrepreneur.com, μια άποψη που δεν διαβάζουμε συχνά.

Μιλά με απλά λόγια: Οι ανταγωνιστές σου δραστηριοποιούνται στο ίδιο πεδίο με εσένα. Ότι λειτουργεί καλά για αυτούς, μπορεί πιθανότατα να λειτουργεί καλά και για εσένα. Και το αντίθετο. Πρέπει να παρατηρείς τα δεδομένα και τα αποτελέσματα- όχι να πας απλά και να «κλέψεις» π.χ. την στρατηγική μάρκετινγκ που έχουν. Υπάρχουν 3 βασικοί λόγοι, για τους οποίους πρέπει να ξεκινήσεις να αντιγράφεις τους ανταγωνιστές σου σήμερα, σύμφωνα με τον Graig Simpson.

1- Μάθετε από τα λάθη των άλλων

Όλοι κάνουν λάθη. Ακόμα και ένα μικρό λάθος στα διαφημιστικά emails σας μπορεί να κοστίσουν ακριβά. Μερικές φορές, πρέπει να δοκιμάσεις κάτι για να δεις αν δουλεύει. Υπάρχουν όμως και πολλές περιπτώσεις στις οποίες τα λάθη μπορούν να αποφευχθούν. Δείτε για παράδειγμα ένα προϊόν που λάνσαρε ο ανταγωνιστής και τον τρόπο που το έκανε. Αν δεν πέτυχε, προσπαθήστε να βγάλετε τα συμπεράσματα σας, έτσι ώστε να μην πράξετε το ίδιο.

2- Μάθετε περισσότερα για την αγορά σας

Από τις κινήσεις των ανταγωνιστή, μπορείς να λάβεις χρήσιμες πληροφορίες για το πως λειτουργεί η αγορά στην οποία και εσύ δραστηριοποίησε. Αν για παράδειγμα, η «αντίπαλη» εταιρία βάλει μέσα στα προϊόντα της μια καρτ- ποστάλ με ένα νέο κομμάτι που πρέπει οπωσδήποτε να δεις και μάλιστα δίνοντας 10% έκπτωση, καταφέροντας… να δημιουργήσει ουρές από πελάτες, τότε πρέπει να στραφείς εκεί. Να κάνεις το ίδιο- φυσικά σχεδιάζοντας μια δική σου προσφορά και όχι την ίδια.

3- Μοντέλα που λειτουργούν

Οι στρατηγικές μάρκετινγκ έχουν γραφτεί επειδή λειτουργούν. Είναι χρήσιμο να είστε σε λίστες email, με προϊόντα παρόμοια με τα δικά σας. Αν παρατηρήσετε τακτικές που γίνονται ξανά και ξανά, σημαίνει ότι λειτουργούν. Και μάλλον θα πρέπει να πάρετε ιδέες. Είπαμε, κινείστε στην ίδια αγορά, άρα πιθανότατα ότι ισχύει για εκείνους, ισχύει και για εσάς.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

1 × 2 =