αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΜην στείλεις βιογραφικό για μια ανοιχτή θέση, όσο καλή κι αν φαίνεται, αν δεις αυτά τα 4 στοιχεία

Μην στείλεις βιογραφικό για μια ανοιχτή θέση, όσο καλή κι αν φαίνεται, αν δεις αυτά τα 4 στοιχεία

Με μια πρώτη ματιά, μια ανοιχτή θέση εργασίας μπορεί να μοιάζει πολύ καλή. Τι κάνεις τότε; Φυσικά στέλνεις το βιογραφικό σου. Το ίδιο κάνεις και στην επόμενη αντίστοιχη αγγελία, και στην μεθεπόμενη. Με την λογική, ότι όσο περισσότερα βιογραφικά στείλεις, τόσες περισσότερες πιθανότητες έχεις να πιάσεις δουλειά.

Η career advice expert, Amanda Augustine, μιλώντας στο Business Insider, παραθέτει την άλλη πλευρά. Εξηγεί, ότι με το να εκδηλώσεις ενδιαφέρον για μια ακατάλληλη θέση, χάνεις τον χρόνο σου. Το ίδιο και ο εκάστοτε υπεύθυνος HR. Αν δεις τα παρακάτω 4 πράγματα, τότε είναι καλύτερο να μην εκδηλώσεις ενδιαφέρον για μια θέση.

1- Δεν διαθέτεις τα βασικά προαπαιτούμενα για τη θέση: ΟΚ, αρκετές εταιρίες παραθέτουν 10 πράγματα που πρέπει να έχουν οι υποψήφιοι για μια θέση, αλλά τελικά μπορεί να συμβιβαστούν και με λιγότερα. Δεν μπορείς όμως να τα… προσπεράσεις όλα. Αν για παράδειγμα, ζητείται μεταπτυχιακό στο μάρκετινγκ και 6 χρόνια προϋπηρεσία, όμως εσύ δεν έχεις τίποτα από τα δύο, μην κάνεις καν αίτηση.

2- Δεν ταιριάζεις με την εταιρική κουλτούρα: Πριν στείλεις το βιογραφικό σου, είναι χρήσιμο να ψάξεις μερικές πληροφορίες για την κουλτούρα της εταιρίας. Μπορείς να το κάνεις εύκολα, ρίχνοντας μια ματιά στο επίσημο site ή στα social media της. Ακόμα κι αν έχεις όλα τα skills για μια θέση, μπορεί να μην ταιριάζεις με το γενικότερο περιβάλλον.

3- Είσαι όντως overqualified για την θέση: Πολλοί υποψήφιοι το παραβλέπουν αυτό. Όμως το να είσαι… υπερβολικά καλός για μια θέση, μπορεί να είναι πρόβλημα. Η κάθε θέση έχει συγκεκριμένες προδιαγραφές (και μισθό). Αν μια αγγελία ζητά 2 χρόνια εμπειρίας, και εσύ έχεις 10, τότε μάλλον δεν αξίζει καν να κάνεις αίτηση. Αφού έτσι κι αλλιώς, πιθανότατα το βιογραφικό σου θα μπει στην άκρη. Η εταιρία ψάχνει κάτι άλλο. Επίσης, ο HR Manager μπορεί να θεωρήσει ότι δεν έχεις διαβάσει καλά την αγγελία.

4- Η γεωγραφική απόσταση είναι μεγάλη: Εντάξει, με τα νέα τεχνολογικά δεδομένα, αυτό το πρόβλημα μπορεί να λυθεί. Αφού π.χ. αρκετοί εργαζόμενοι δουλεύουν από το σπίτι τους ή άλλους χώρους εκτός γραφείου. Ωστόσο, αν μια εταιρία δεν ακολουθεί τέτοια ευέλικτη πολιτική, η απόσταση που θέλεις για να πας από την βάση σου μέχρι το γραφείο, παίζει ρόλο. Μην στέλνεις λοιπόν βιογραφικά σε εταιρίες που είναι πολύ μακριά σου γεωγραφικά. Εκτός αν σκέφτεσαι να μετακομίσεις.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

7 + 11 =