Είναι γνωστό, ότι οι μεγάλοι businessmen δεν επαναπαύονται λεπτό. Ούτε μέσα στις γιορτές. Κάπως έτσι, βλέπει τα πράγματα και ο Elon Musk. Ο οποίος την επόμενη ημέρα των Χριστουγέννων έκανε ένα tweet σχετικό με την Tesla. Όχι όμως ένα συνηθισμένο tweet. Συγκεκριμένα, ο Musk αφού ευχαρίστησε όλους τους κατόχους οχημάτων της Tesla, οι οποίοι βοηθούν να γίνει πραγματικότητα ένα project το «οι expertes έλεγαν ότι θα αποτύχει», στη συνέχεια έκανε μια ανοιχτή ερώτηση.
«Πως μπορούμε να βελτιωθούμε περισσότερο;».
Wanted again to send a note of deep gratitude to Tesla owners WW for taking a chance on a new company that all experts said would fail.
So much blood, sweat & tears from the Tesla team went into creating cars that you’d truly love. I hope you do.
How can we improve further?
— Elon Musk (@elonmusk) December 26, 2017
Ναι, ο ιδρυτής της Tesla, ρώτησε τους απλούς χρήστες, για να λάβει feedback. Όπως θα ρώταγες εσύ κάποιον φίλο σου. Τόσο απλά. Το ακόμα πιο αξιοσημείωτο; Ο Musk απάντησε σε αρκετούς χρήστες, οι οποίοι παρέθεσαν τις ιδέες και τις προτάσεις τους, στο πλαίσιο του συγκεκριμένου tweet.
Πόσοι CEOs μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών το κάνουν αυτό, άραγε; Ελάχιστοι. Ο Musk όμως βλέπει τα πράγματα διαφορετικά. Αυτή η ανοιχτή επικοινωνία, επιτρέπει στους πελάτες της Tesla να δουν ότι αυτός που τους πουλά το προϊόν, νοιάζεται πραγματικά, και θέλει να τους προσφέρει το καλύτερο δυνατό, με βάση τις ανάγκες τους.
Όπως θυμάται το inc.com, παρόμοια τακτική εφάρμοζε και ο Steve Jobs. Ο οποίος αρκετές φορές απάνταγε σε emails πελατών. Το ίδιο κάνει και ο Tim Cook.
Η κίνηση του Musk, δεν είναι απλά μάρκετινγκ. Είναι ένα μάθημα ηγεσίας. Οι εργαζόμενοι της Tesla βλέπουν τα tweets του Musk. Βλέπουν έναν άνθρωπο που είναι διατεθειμένος να δημιουργήσει ένα σπουδαίο προϊόν. Σπάζοντας μάλιστα τον «κανόνα», και δημοσιεύοντας ένα tweet την επομένη των Χριστουγέννων. Όπως πάντα, ο Elon Musk θέλει να δείχνει ότι είναι «παρών» για την εταιρία του. Και έχει άμεση επικοινωνία τόσο με τους πελάτες, όσο και με τους εργαζομένους του.