αρχικηVIRALΘέμα: Πως το περιεχόμενο που δημιουργείς θα γίνει viral

Θέμα: Πως το περιεχόμενο που δημιουργείς θα γίνει viral

Το να δημιουργήσεις περιεχόμενο το οποίο να γίνει viral δεν είναι μια εύκολη υπόθεση. Τελικά, τι είναι αυτό που θέλει το κοινό; Σε αυτό το ερώτημα προσπαθεί να απαντήσει σε άρθρο του στο inc.com, ο Juan Felipe Campos, ιδρυτής της travel tech startup NomadApp.co.

Τι θα μπορούσε γίνει viral: Μια φωτογραφία της Beyonce; Ένα παιδί που βουά σε μια παγωμένη λίμνη; Ένας αετός που αρπάζει ένα μωρό; Και πως μπορούμε να τα κάνουμε όλα αυτά με το brand μας; Ο Campos δημιουργούσε πετυχημένο περιεχόμενο για επιχειρήσεις, για πάνω από 10 χρόνια. Έχει καταλήξει σε ένα απλό συμπέρασμα:

«Οι άνθρωποι κοινοποιούν περιεχόμενο που κάνει αυτούς να φαίνονται αστείοι, coοl και έξυπνοι. Όχι περιεχόμενο που κάνει εσένα να φαίνεσαι αστείος, cool και έξυπνος» λέει ξεκάθαρα ο Campos.

Η διαφορά είναι λεπτή. Αλλά πρέπει να αλλάξετε την προσέγγιση σας στο μάρκετινγκ. Πόσο μέρος του περιεχομένου σας είναι «κοινοποιήσημο» ανεξάρτητα από το τι πουλάτε;

Οι μεγάλοι marketers είναι σαν τους μεγάλους ηθοποιούς, όπως σημειώνεται στο ίδιο άρθρο. Μελετούν τον χαρακτήρα των ανθρώπων στους οποίους απευθύνονται και… μπαίνουν στα παπούτσια τους. Αυτό πρέπει να το λαμβάνει υπόψη και ένα brand. Είναι σαν το κυνήγι: Πόσο ανόητο θα ήταν για έναν κυνηγό να στέκεται όρθιος στο δάσος και να φωνάζει το πόσο σπουδαίος είναι. Δεν θα προσέλκυε κανένα θήραμα φυσικά. Αντίθετα, αν ετοιμάσει το κατάλληλο φαγητό ως δόλωμα και προσομοιώσει τους ήχους των ζώων, θα προσελκύσει πολλά θηράματα.

Έτσι είναι και το Facebook, για παράδειγμα. Όταν αναρτούμε εκει περιεχόμενο. Δεν έχει νόημα να φωνάζουμε το πόσο τρομερή είναι η νέα εφαρμογή που μόλις φτιάξαμε. Πρέπει να προβάλουμε την αξία που θα έχει αυτή σε μια μάζα ανθρώπων, και πως θα κάνει τους ίδιους ξεχωριστούς.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

5 × three =