Αν θες να αναπτύξεις το δικό σου κοινό στα social media, είναι δεδομένο ότι πρέπει να δημοσιεύεις καλό περιεχόμενο. Εδώ όμως υπάρχει… ένα πρόβλημα που έχουν αρκετοί χρήστες, νέοι επιχειρηματίες ή brands. Τι περιεχόμενο μπορείς να δημοσιεύεις; Και πόσες ιδέες μπορεί να έχει κάποιος σε βάθος χρόνου.
Ψυχραιμία. Οι ιδέες είναι πολλές. Αυτό δείχνει το παρακάτω γράφημα. Το οποίο συγκεντρώνει ούτε μια ούτε δύο, αλλά 50 ιδέες για αναρτήσεις στα social media. Μπορείς για παράδειγμα, να ανεβάσεις περιεχόμενο σχετικά με το πεδίο σου. Να απαντήσεις σε Q&A. Να λύσεις ένα πρόβλημα των ακολούθων σου. Να δημοσιεύσεις φράσεις που μπορούν να εμπνεύσουν. Και πολλά άλλα.