αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΗ Shazam χρειάστηκε 17 ολόκληρα χρόνια για να γίνει επικερδής (ναι, τα κατάφερε)

Η Shazam χρειάστηκε 17 ολόκληρα χρόνια για να γίνει επικερδής (ναι, τα κατάφερε)

«Ο επιμένων νικά» θα μπορούσε να είναι ένας εναλλακτικός τίτλος για το παρόν κείμενο. Η διάσημη εφαρμογή Shazam μετά από 17 χρόνια λειτουργίας, είναι πλέον κερδοφόρα, όπως ανακοίνωσε η ίδια. Η εξέλιξη αυτή, έρχεται μετά την στρατηγική διαφήμισης της που ακολούθησε η εταιρία και στη δυνατότητα παραπομπής σε άλλες μουσικές ιστοσελίδες.

Κι όμως, είναι εντυπωσιακό: μιλάμε για μια εφαρμογή που σύμφωνα με το περιοδικό Billboard, έχουν «κατεβάσει» 1.000.000 χρήστες. Η εν λόγω εφαρμογή έχει τη δυνατότητα να «ακούει» και να αναγνωρίζει τραγούδια, τα στοιχεία των οποίων εντοπίζονται στο Διαδίκτυο και παρατίθενται για το χρήστη.

«Η εταιρία παραπέμπει με τουλάχιστον ένα εκατομμύριο κλικ σε άλλες υπηρεσίες όπως το Spotify και το Apple Music», τόνισε διευθύνων σύμβουλος της Shazam, Andrew Fisher, στην εφημερίδα Wall Street Journal.

Σημειώνεται, ότι η αξία της εφαρμογής έχει ξεπεράσει το ένα δισεκατομμύριο δολάρια. Γίνεται λοιπόν κατανοητό ότι μιλάμε για μια τεράστια εταιρία. Ο ανταγωνισμός, όμως απέναντι στο Shazam έχει αυξηθεί τα τελευταία περίπου 17 χρόνια ύπαρξης της εφαρμογής, καθώς πλέον κυκλοφορούν αντίστοιχες εφαρμογές των λογισμικών iOS και Android, όπως τα SoundHound και MusixMatch.

Η εταιρεία Shazam Entertainment Limited ιδρύθηκε το 1999 από τους Chris Barton (φωτο), Philip Inghelbrecht, Avery Wang, και Dhiraj Mukherjee.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

4 × four =