αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΗ H&M δείχνει να έπιασε «ταβάνι» στην Ελλάδα- Τι λένε οι αριθμοί

Η H&M δείχνει να έπιασε «ταβάνι» στην Ελλάδα- Τι λένε οι αριθμοί

Χαμηλές πτήσεις για τη σουηδική αλυσίδα ένδυσης H&M, η οποία έπιασε “ταβάνι” στην Ελλάδα. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα που ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα η μητρική εταιρεία, το πρώτο τρίμηνο της τρέχουσας οικονομικής χρήσης (Δεκέμβριος 2017-Φεβρουάριος 2018) η ελληνική θυγατρική της εμφάνισε αύξηση 4% των πωλήσεών της, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, στα 476 εκατ. σουηδικές κορώνες (46,21 εκατ. ευρώ) από 444 εκατ. σουηδικές κορώνες (43,11 εκατ. ευρώ) το αντίστοιχο τρίμηνο της προηγούμενης οικονομικής χρήσης. Είχε προηγηθεί ένα κακό τέταρτο τρίμηνο την περασμένη χρήση -σ.σ. οι πωλήσεις της είχαν μειωθεί κατά 2%- και μια ασθενική ανάπτυξη το 2017.

Με βάση τα αποτελέσματα που ανακοίνωσε ο σουηδικός όμιλος προκύπτει πως στο σύνολο της περασμένης οικονομικής χρήσης (1η Δεκεμβρίου 2016-30 Νοεμβρίου 2017), οι καθαρές πωλήσεις της ελληνικής θυγατρικής του στην Ελλάδα, η οποία συμπλήρωσε 10 χρόνια παρουσίας στη χώρα, διαμορφώθηκαν στα 1,576 δισ. σουηδικές κορώνες ή 153,25 εκατ. ευρώ (ισοτιμία της Παρασκευής) από 1,531 δις. σουηδικές κορώνες ή 148,86 εκατ. ευρώ που ήταν στη χρήση του 2016. Σε επίπεδο πωλήσεων στις οποίες συμπεριλαμβάνονται και οι φόροι, αυτές ανήλθαν στα 1,954 δις. κορόνες Σουηδίας ή 190 εκατ. ευρώ από 1,891 δις. κορόνες Σουηδίας ή 183,87 που ήταν στη χρήση του 2016. Και στις δύο εξεταζόμενες οικονομικές χρήσης ο αριθμός του δικτύου των καταστημάτων της αλυσίδας παρέμεινε ο ίδιος ήτοι 35 καταστήματα. Επίσης η αλυσίδα διατηρεί και e-shop οι πωλήσεις του οποίου “πέφτουν” στη μητρική.

Για την ιστορία θα πρέπει να αναφέρουμε πως το 2016 (σ.σ. ο ισολογισμός αναρτήθηκε στο ΓΕΜΗ στις 20/3/2018), ο τζίρος της αλυσίδας κατέγραψε αύξηση 9,31% σε σύγκριση με τη χρήση του 2015. Το κόστος πωλήσεων ανήλθε σε 96.256.846 σημειώνοντας αύξηση 13,66%, τα αποτελέσματα προ τόκων και φόρων ανήλθαν σε 5.309.042 ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση 3,61%, ενώ τα αποτελέσματα μετά από φόρους σημείωσαν οριακή αύξηση 1,96% στα 3,022 εκατ. ευρώ.

Σε ότι αφορά την Κύπρο, όπου η H&M απέκτησε θέση το 2016 με ένα προς το παρόν κατάστημα και online κατάστημα το οποίο “άνοιξε” το 2017, οι πωλήσεις για το σύνολο του 2017 ανήλθαν στα 96 εκατ. κορώνες από 35 εκατ. κορώνες το 2016 με τις καθαρές πωλήσεις διαμορφώθηκαν στα 80 εκατ. κορώνες Σουηδίας από 30 εκατ. κορώνες Σουηδίας που ήταν στη χρήση του 2016. Βέβαια θα πρέπει να σημειώσουμε πως η δραστηριοποίηση της H&M στην Κύπρο ξεκίνησε το Φθινόπωρο του 2016 οπότε δεν είναι δυνατή η σύγκριση μεταξύ του 2016 και του 2017.

Πηγή: Capital.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

fifteen − six =