αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΗ άνοδος της Huawei: Πως το brand name της ανεβαίνει συνεχώς

Η άνοδος της Huawei: Πως το brand name της ανεβαίνει συνεχώς

Δεκαέξι θέσεις ψηλότερα, σε σχέση με πέρσι, βρίσκεται πλέον η Huawei, στην έκθεση Best Global Brands της Interbrand, καταλαμβάνοντας της 72η θέση. Η Huawei ήταν η πρώτη στην περιοχή της ηπειρωτικής Κίνας που έφτασε να αναγνωριστεί ως Best Global brand το 2014.

Η Huawei αποτελεί και πάλι σημείο αναφοράς στην έκθεση της Interbrand. Η αξία του εμπορικού σήματος της ανέβηκε κατά προσέγγιση στα 5,835 εκατ. δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 18% σε σχέση με την περσινή χρονιά. Στην ετήσια έκθεση της Interbrand, φαίνεται πως είναι επίσης μία από τις ταχύτερα αυξανόμενες μάρκες στον τομέα της τεχνολογίας, με αυξητική πορεία από την θέση 88 στην θέση 72.

Όπως σημειώνει το Pc Magazine, η αύξηση της επιρροής του ονόματος της Huawei αντικατοπτρίζεται και από τη σταθερή αύξηση των εσόδων της. Από το 2011 έως και το 2015, η Huawei είχε μέσο ετήσιο ρυθμό αύξησης 18%, με τα έσοδα του Ομίλου το τελευταίο έτος να φτάνουν τα CNY 395 δισ. (USD 60.8 δισ.). Από το ποσό αυτό, το Huawei Consumer Business Group συνεισέφερε CNY 129,1 δισ. (USD 19.36 δισ.), 72,9% περισσότερα από το 2014. Η Huawei απέστειλε 108 εκατομμύρια smartphones σε παγκόσμιο επίπεδο το 2015, έως και 44% περισσότερα από έτος σε έτος.

Στον τομέα των δικτύων, η Huawei υποστηρίζει την ψηφιακή μετατροπή των τηλεπικοινωνιακών φορέων σε τέσσερις βασικούς τομείς: τις επιχειρήσεις, τις δραστηριότητες, την αρχιτεκτονική και τα δίκτυα. Η εταιρεία είναι η κινητήρια δύναμη της ανάπτυξης των τεχνολογιών αιχμής, όπως το 5G και την IoT συνδεσιμότητα, οι οποίες υπόσχονται να αναδιαμορφώσουν το ρόλο των τηλεπικοινωνιακών φορέων σε διάφορες βιομηχανίες παγκοσμίως.

Στον τομέα των enterprise λύσεων, η Huawei εξελίσσεται ραγδαία, καθώς συνεχίζει να αναπτύσσει ανοικτά συστήματα και να ενισχύει την συνεργασία με πελάτες και λοιπούς συνεργάτες. Ως αποτέλεσμα, οι επιχειρήσεις αναγνωρίζουν όλο και πιο πολύ τα καινοτόμα και κορυφαία προϊόντα καθώς και τις λύσεις της Huawei. Το cloud computing της Huawei, η αποθήκευση δεδομένων, τα προϊόντα SDN, η Ασφαλής Πόλη και η έξυπνη διαχείριση των δικτύων μεταφοράς ηλεκτρισμού έχουν υιοθετηθεί ευρέως σε τομείς όπως τα χρηματοοικονομικά, η ενέργεια, οι μεταφορές, η δημόσια ασφάλεια, η εκπαίδευση και τα μέσα ενημέρωσης.

Ο όμιλος καταναλωτικών προϊόντων της Huawei διατηρεί μια σταθερή παγκόσμια ανάπτυξη. Οι ναυαρχίδες των προϊόντων της, όπως το Huawei Ρ9, το Huawei Mate 8, τα Honor 8 smartphones, καθώς και το MateBook, το πρώτο 2-σε-1 laptop της Huawei, έχουν γνωρίσει σημαντική αποδοχή από τους καταναλωτές σε όλο τον κόσμο. Η Huawei έχει γίνει ένα από τα κορυφαία εμπορικά σήματα smartphones σε σχεδόν 30 χώρες. To MateBook είναι πλέον διαθέσιμο σε δεκάδες χώρες, και η Huawei έχει αποστείλει 108 εκατομμύρια smartphones μέσα στο 2015, ξεπερνώντας τo σημείο αναφοράς των 100 εκατομμυρίων για πρώτη φορά.

Τέλος, να αναφέρουμε ότι η Huawei αφιερώνει περισσότερο από το 10% των ετήσιων εσόδων από τις πωλήσεις της στις προσπάθειες Έρευνας και Ανάπτυξης, και έχει δημιουργήσει 16 ερευνητικά κέντρα σε όλο τον κόσμο. Μεταξύ αυτών των εγκαταστάσεων είναι το Ερευνητικό Κέντρο στο Παρίσι, όπου γαλλικές μάρκες πολυτελείας έχουν συνεργαστεί με τους μηχανικούς της Huawei για την ευθυγράμμιση της τεχνολογίας με τις μελλοντικές τάσεις της μόδας. Το νεότερο ερευνητικό κέντρο της εταιρείας είναι το Εργαστήριο Καινοτομίας Max Berek στην πόλη Wetzler της Γερμανίας, όπου η Huawei και η Leica από κοινού συνεργάζονται για την έρευνα τεχνολογιών που σκοπό έχουν τη βελτίωση της κάμερας των κινητών συσκευών και την ποιότητα της εικόνας. Η Huawei έχει επίσης περισσότερα από 10 ανοικτά εργαστήρια στην Κίνα, την Ευρώπη και άλλες περιοχές, όπου εργάζονται περισσότεροι από 600 συνεργάτες. Την ίδια στιγμή, έχει ξεκινήσει ένα πρόγραμμα για developers αξίας 1 δισ. δολαρίων για την υποστήριξη των συνεργατών και των όλων των προγραμματιστών.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

eighteen − eleven =