αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΔύο συνηθισμένες πηγές συγκρούσεων μέσα στο γραφείο (και πως να τις διορθώσεις)

Δύο συνηθισμένες πηγές συγκρούσεων μέσα στο γραφείο (και πως να τις διορθώσεις)

Πόσες φορές έχεις βιώσει συγκρούσεις μέσα σε έναν χώρο εργασίας; Μάλλον αρκετές. Συμβαίνει ανάμεσα σε ηγετικές ομάδες ή απλούς υπαλλήλους. Σε μεγάλες εταιρίες ή μικρές startups. Αυτές οι καταστάσεις πλήττουν μια εταιρία. Μια μελέτη της CPP Inc σχετικά με τις συγκρούσεις στο χώρο εργασίας διαπίστωσε ότι οι συγκρούσεις γραφείων κοστίζουν τις επιχειρήσεις των ΗΠΑ περίπου 359 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως. Η σύγκρουση προκαλεί κακή απόδοση της ομάδας, αυξάνει το στρες και μειώνει την επικοινωνία.

Σύμφωνα με το Inc.com, υπάρχουν δύο συνηθισμένες πηγές συγκρούσεων, μέσα στους εργασιακούς χώρους. Είναι αυτές που ακολουθούν παρακάτω, δίνοντας και μερικά tips για το πως θα τις διορθώσεις.

1- Βάλε τέλος στο κουτσομπολιό

Αυτός είναι ο ευκολότερος, πιο άμεσος τρόπος να μειωθεί η σύγκρουση γραφείων. Μην επικεντρωθείς μόνο σε αυτούς που λένε τα κουτσομπολιά. Δες και αυτούς… που ακούνε. Τα κουτσομπολιά θα σταματήσουν όταν δεν υπάρχει κοινό να τα ακούει. Παρότρυνε τα μέλη της ομάδα σου να μιλάνε ευθέως το ένα με το άλλο.

2- Εξαφανίστε το «φάντασμα» από το δωμάτιο

Το «φάντασμα» στην αίθουσα είναι αυτή η δυσάρεστη παρουσία την οποία κανείς δεν θέλει να μιλήσει, αλλά όλοι γνωρίζουμε ότι είναι εκεί. Για αυτό βέβαια, ίσως έχει και ο ίδιος ευθύνη. Αν για παράδειγμα, ένα μέλος της ομάδα ξεκινήσει μια πρωτοβουλία χωρίς να ενημερώσει κανέναν, αυτό θα δημιουργήσει έλλειψη εμπιστοσύνης απέναντι του. Την οποία μπορεί να αισθάνεται και ο ίδιος προς τους άλλους, για αυτό κινείται έτσι. Σε τέτοιες περιπτώσεις, είναι σωστό ως leader να εντοπίζεις άμεσα το άτομο που αποτελεί «κόκκινο πανί» και να πραγματοποιείς μια συνάντηση με όλη την ομάδα, έτσι ώστε να ξεκαθαρίσουν τα πράγματα.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

3 × five =