αρχικηVIRALΔυσαρεστημένος πελάτης «κάρφωσε» πιτσαρία στο ίντερνετ και έλαβε μια επική απάντηση από τον μαγαζάτορα

Δυσαρεστημένος πελάτης «κάρφωσε» πιτσαρία στο ίντερνετ και έλαβε μια επική απάντηση από τον μαγαζάτορα

pizza2

Την καλύτερη απάντηση έλαβε ένας «απαιτητικός» πελάτης που κατακεραύνωσε μια μικρή πιτσαρία γιατί δεν μπόρεσε να βρει τραπέζι ένα Σάββατο βράδυ που το μαγαζί ήταν γεμάτο.

«Έφτασα στις 7:45 αφού παιδεύτηκα να βρω θέση να παρκάρω, έφυγα στις 7:48, αφού μου είπαν ευγενικά πως δεν μπορούσαν να εγγυηθούν ότι θα με σερβίρουν καθώς θα έκλειναν τους φούρνους τους στις 9:30», έγραψε στο Tripadvisor για το μικρό εστιατόριο ο δυσαρεστημένος πελάτης, όπως σημειώνει το CNN Greece.

«Ήταν γεμάτο κόσμο, για να είμαι ειλικρινής ταξίδεψα από το Bollington στο Manchester αλλά δεν θα δοκιμάσω να ξανάρθω σε αυτό το μέρος», σημείωσε ακόμη στην κριτική του. Στην ανάγνωση του ποστ και μετά το ένα αστέρι που ο παρολίγον πελάτης έβαλε στην πιτσαρία, ο συνιδιοκτήτης και αρχιμάγειρας του Rudy’s Neapolitan Pizza απάντησε όπως έπρεπε.

«Καταλαβαίνεις πως είμαστε ένα μικροσκοπικό ανεξάρτητο εστιατόριο σωστά… και ότι μόλις μας σταύρωσες γιατί είχαμε πολύ κόσμο;» είπε και συνέχισε: «Δεν μπορούμε να κάνουμε απολύτως τίποτα για το πόσοι άνθρωποι θέλουν να περιμένουν για ένα τραπέζι εδώ. Το Σάββατο (την μέρα της εβδομάδας με τον περισσότερο κόσμο για κάθε εστιατόριο), ορισμένοι περιμένουν και δυόμιση ώρες για ένα τραπέζι».

«Οι περισσότεροι περιμένουν χωρίς προβλήματα και υπάρχει ουρά, γι΄ αυτό κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσουμε να δεχόμαστε πελάτες ή διαφορετικά θα είμαστε εδώ μέχρι τα ξημερώματα να μαγειρεύουμε». «Για να ξεκαθαρίσω. Δεν κλείνουμε τους φούρνους στις 9:30. Κλείνουμε την κουζίνα, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι σταματάμε να μαγειρεύουμε. (…) Το Σάββατο μαγειρεύαμε μέχρι τις 10:30… Και αυτό για πελάτες που ήταν στην σειρά πριν από εσένα».

Παράλληλα, τόνισε: «Αυτό είναι αρκετό για να χαρακτηρίσεις το εστιατόριο μας απαίσιο; Ακόμη και αν η μοναδική σου επαφή μαζί μας χαρακτηρίστηκε ευγενική, την χρησιμοποίησες για να μεταφέρεις την οργή σου για την αδυναμία πάρκινγκ, την γεωγραφική σου θέση και το ότι είχαμε πολύ κόσμο για σένα».

«Δεν είμαι σίγουρος ότι υπάρχει κάποιο εστιατόριο σε όλο το Manchester που θα φτάσεις σχεδόν στις 8:00 Σάββατο βράδυ και θα κάτσεις αμέσως αν δεν έχεις κάνει κράτηση».

Ο ιδιοκτήτης δεν μάσησε τα λόγια του και συνέχισε πιο επιθετικά: «Αυτό είναι το σενάριο που θα σου άρεσε: ‘Γεια σου Πίτερ, απλά ξέχνα τους 200 ανθρώπους που ήταν στην σειρά πριν από σενα… Αν είναι να μας βάλεις ένα αστέρι τότε έλα από εδώ, θα καθίσεις αμέσως. Λυπούμαστε που δεν είχαμε θέση για σένα. Αλλά σε παρακαλώ… προσπάθησε να μας υποστηρίξεις με το να αποδεχθείς την πραγματικότητα ή να μας συγχαρείς για το ότι είχαμε πολύ κόσμο (όπως έχουν κάνει και άλλοι πελάτες), και όχι να προσπαθείς να μας κάνει κακό».

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

four + fourteen =