αρχικηΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣΔεν χρειάζεσαι κάποιο ρούχο σου; Μπορείς να το πουλήσεις μέσα από την ελληνική πλατφόρμα Wildrobe

Δεν χρειάζεσαι κάποιο ρούχο σου; Μπορείς να το πουλήσεις μέσα από την ελληνική πλατφόρμα Wildrobe

Λένε, ότι για να φτιάξεις μια καλή startup, πρέπει να εντοπίσεις ένα πρόβλημα που υπάρχει τριγύρω και να το λύσεις. Ένα τέτοιο πρόβλημα, μπορεί να βρίσκεται πολύ κοντά. Ακόμα και μέσα στην ντουλάπα σου. Κάπως έτσι σκέφτηκαν οι ιδρυτές του Wildrobe. Πρόκειται για μια ελληνική πλατφόρμα, η οποία δίνει την δυνατότητα στους χρήστες, να πουλήσουν ρούχα και αξεσουάρ τα οποία έχουν στην ντουλάπα τους, αλλά δεν τα χρησιμοποιούν. Ενώ από την άλλη μεριά, μπορούν εύκολα να αγοράσουν ρούχα άλλων ανθρώπων, σε χαμηλές τιμές.

Οι ιδρυτές της πλατφόρμας, Κωνσταντίνος Παπαζαφειρόπουλος και Βάσια Πικρού, μιλούν στο It’s Possible. Εξηγούν τι ακριβώς κάνει το Wildrobe, με ποιον τρόπο έχει έσοδα ένα τέτοιο project έτσι ώστε να αναπτυχθεί περισσότερο, ενώ αποκαλύπτουν και μια αστεία ιστορία από την μέχρι τώρα διαδρομή τους.

Σε παλαιότερη συνέντευξή σας, έχετε δηλώσει ότι ζούμε σε μια χώρα που «θέλει να δοκιμάζει νέες προτάσεις, να πειραματιστεί, να απορρίψει το παλιό και αναχρονιστικό μοντέλο σε πολλούς κλάδους». Ποιο είναι το feedback που παίρνετε μέσω του project σας, και έχετε καταλήξει σε αυτό το συμπέρασμα;

Ο καταναλωτής σήμερα είναι πολύ πιο ενημερωμένος απ’ ότι παλαιότερα και έχει πολύ περισσότερες επιλογές για την κάλυψη των αναγκών και επιθυμιών του. Αυτό έχει ως συνέπεια να αναζητά πλέον πραγματική αξία στις αγορές του.

Η διαπίστωση αυτή σε συνδυασμό με το γεγονός ότι η ζωή του είναι ήδη σε μεγάλο βαθμό πολύπλοκη, τον οδηγεί να αγκαλιάζει νέες προτάσεις που προσφέρουν ουσιαστικές λύσεις στην καθημερινότητά του που να διακρίνονται όμως από ευκολία στη χρήση και απολαυστικό χαρακτήρα. Το Wildrobe λοιπόν έρχεται να λύσει ένα πραγματικό πρόβλημα, αυτό της μη αξιοποίησης των ακινητοποιημένων ρούχων που βρίσκονται στις εκατομμύρια ντουλάπες των Ελληνίδων. Οι πωλήτριες μπορούν να κερδίσουν μέρος της αρχικής τους επένδυσης πίσω, ενώ οι αγοράστριες να βρουν πρόσβαση σε μοναδικά αντικείμενα με εκπληκτικές τιμές προάγωντας ταυτόχρονα ένα πιο βιώσιμο μοντέλο για τη βιομηχανία της μόδας.

Με απλά λόγια, τι είναι αυτό που κάνει το Wildrobe;

Το www.wildrobe.com είναι το πρώτο ελληνικό online curated fashion marketplace, όπου οι χρήστες του μπορούν να πουλάνε και να αγοράζουν pre-owned branded ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ σε πολύ καλή κατάσταση ή ακόμα και καινούργια.

Από τη μεριά σας, πώς μπορείτε να διασφαλίσετε ότι τα προϊόντα που διακινούνται μέσω της πλατφόρμας είναι σε καλή κατάσταση;

Είτε θέλει κάποιος να αγοράσει ένα αντικείμενο από το Wildrobe, είτε να πουλήσει, η διαδικασία είναι απόλυτα οργανωμένη, ελεγχόμενη και ασφαλής, ενώ η ομάδα μας βρίσκεται διαρκώς δίπλα και πίσω από κάθε πτυχή της. Κάθε αντικείμενο που πωλείται περνάει από τον έλεγχό μας σχετικά με την ποιότητα και την αυθεντικότητά του. Στη συνέχεια συσκευάζεται από εμάς και αποστέλλεται στον αγοραστή του σαν καινούργιο. Περισσότερες λεπτομέρειες για το πώς λειτουργεί το Wildrobe μπορείτε να δείτε εδώ.

Πώς προέκυψε το ”Wildrobe” ως όνομα;

Μετά από ώρες επίπονου αλλά και διασκεδαστικού brainstorming καταλήξαμε στο συνδυασμό των λέξεων Wardrobe (=ντουλάπα) και Wild (=άγρια) θέλοντας να αναδείξουμε τον ανατρεπτικό τρόπο με τον οποίο βλέπουμε πλέον την ντουλάπα μας στο Wildrobe. Τα ρούχα δε μένουν ξεχασμένα μέσα σε αυτήν, αλλά “ξεσηκώνονται”, αλλάζουν χέρια, “ζουν” νέες εμπειρίες και διαρκούν πολύ περισσότερο ευνοώντας τόσο το πορτοφόλι των χρηστών μας όσο και τον ίδιο τον πλανήτη.

Βλέποντας το καθαρά επιχειρηματικό κομμάτι, με ποιους τρόπους μπορεί ένα τέτοιο project να έχει έσοδα και να αναπτυχθεί περαιτέρω;

Το Wildrobe κρατάει σαν προμήθεια το 20% συν ΦΠΑ επί της αξίας κάθε πραγματοποιηθείσας πώλησης για το σύνολο των υπηρεσιών που παρέχει, όπως είναι η επεξεργασία και καταχώρηση ενός αντικειμένου, ο έλεγχος και συσκευασία του, καθώς και η διαφήμιση αυτού με απώτερο σκοπό τη γρήγορη πώλησή του και την καλύτερη δυνατή εμπειρία για τους χρήστες μας.

Διαθέτετε μια Facebook Page με πάνω από 36.000 likes αυτή τη στιγμή. Ποια είναι η τακτική που ακολουθήσατε έτσι ώστε να φτάσετε γρήγορα σε αυτή την social ανάπτυξη;

Πρωταρχικός μας στόχος μέσα από το Facebook Page του Wildrobe ήταν να διαδόσουμε την κουλτούρα, φιλοσοφία και αισθητική αυτού, καθώς επίσης και τα ουσιαστικά οφέλη που μπορούν να απολαύσουν οι χρήστες του.

Επιδιώξαμε να αναδείξουμε τη γοητεία και σημαντικότητα του second-hand fashion, το οποίο στην Ελλάδα δεν έχει ακόμα διαδοθεί συγκριτικά με άλλες αγορές όπως αυτές της Βρετανίας, Γαλλίας και των ΗΠΑ. Τα παραπάνω μαζί με την προβολή μοναδικών αντικειμένων από πολύ γνωστά brands σε μεγάλες εκπτώσεις, καθώς και την αμεσότητα που μας έδωσε το Messenger στην εξυπηρέτηση των χρηστών μας, δημιούργησαν τις συνθήκες για το σχηματισμό και οργανική ανάπτυξη μιας engaged και passionate κοινότητας που άρχισε να ενσωματώνει στη ζωή της το second-hand fashion είτε από την πλευρά του πωλητή είτε από την πλευρά του αγοραστή σαν μία αξιόπιστη, συμφέρουσα και διασκεδαστική επιλογή.

Όλο αυτό τον καιρό που «τρέχετε» την πλατφόρμα σας, έχει συμβεί κάποιο αστείο περιστατικό ή ιστορία, που σας έχει μείνει στο μυαλό;

Από τις πιο απολαυστικές και αστείες στιγμές είναι όταν λάβαμε video από μία χρήστριά μας με αντιδράσεις ενθουσιασμού καθώς κρατούσε την luxury bag που αγόρασε από το Wildrobe σε μία νυχτερινή της έξοδο. Αυτή είναι η πραγματική μας ανταμοιβή!

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

3 × two =