αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΔέκα φράσεις που θέλουν να ακούσουν οι χρηματοδότες από τους νέους επιχειρηματίες

Δέκα φράσεις που θέλουν να ακούσουν οι χρηματοδότες από τους νέους επιχειρηματίες

business-meeting-in-restaurant

Ένα από τα βασικά πράγματα που έχει στο κεφάλι του κάποιος που θα δημιουργήσει μια startup είναι το πως θα καταφέρει να βρει χρηματοδότηση. Αυτό θα τον βοηθήσει να αναπτυχθεί ακόμα πιο γρήγορα και να δει τις δυνατότητες του project του. Το να βρεις χρηματοδότηση, δεν είναι όμως μια εύκολη υπόθεση. Πρέπει να πίσεις τον εκάστοτε επενδυτή.

Ο Mark Rampolla, Co-Founder και Managing Partner στο Powerplant Ventures μοιράζεται μερικές απ’ τις φράσεις – κλειδί που θέλει να ακούει απ’ τους επιχειρηματίες, ώστε να πειστεί να επενδύσει σε αυτούς και γιατί.

1. «Πόσο χρόνο έχετε, και πώς θα θέλετε να τον χρησιμοποιήσουμε;»

Ξεκινώντας μια συνάντηση με αυτή την ερώτηση, θα δείξετε στους επενδυτές ότι σκέφτεστε και τους άλλους, ότι τους σέβεστε και φυσικά ότι είστε επαγγελματίες.

2. «Για αυτό το λόγο το προϊόν ή η υπηρεσία είναι σημαντικό για εμάς»

Οι επενδυτές θέλουν να μάθουν τι ακριβώς σημαίνει η εταιρεία σας και η επιτυχία της για εσάς, ακριβώς για να ξέρουν ότι επενδύουν σε κάτι στο οποίο έχετε επενδύσει πρώτα εσείς.

3. «Έχουμε εργαστεί μαζί για χρόνια και ξέραμε πάντα ότι θέλαμε να ξεκινήσουμε μια εταιρεία σαν αυτή»

Οι ομάδες ξεπερνούν τα άτομα και οι ομάδες που έχουν λειτουργήσει καλά μαζί από πριν μπορούν να ξεπεράσουν όλους τους άλλους.

4. «Δε το γνωρίζω αυτό. Δώστε μου λίγο να το ψάξω και θα σας απαντήσω άμεσα»

Όταν δεν έχετε απάντηση σε κάποιο ερώτημα είναι προτιμότερο να είστε ειλικρινείς. Το να δείξετε πρόθυμοι να εξετάσετε ξανά ένα θέμα για κάποιο ερώτημα, δείχνει ταπεινότητα και ακεραιότητα.

5. «Δουλεύουμε χρόνια πάνω σε αυτό το πρόβλημα και επιτέλους βρήκαμε λύση»

Αν πείτε κάτι τέτοιο σημαίνει ότι έχετε κάνει την έρευνα σας πάνω στο θέμα και έχετε δεσμευτεί για το πρότζεκτ σας – δεν είναι κάποια ιδέα που απλά σας ήρθε ένα βράδυ.

6. «Νιώθουμε ότι έχουμε σωστή στρατηγική, αλλά είμαστε ακόμα σε δοκιμές, μαθαίνουμε και είμαστε ανοιχτοί σε οποιαδήποτε βοήθεια»

Όλοι συνεχίζουμε να μαθαίνουμε ανεξάρτητα με το τι έχουμε πετύχει. Και οι επενδυτές θέλουν να ξέρουν ότι έχετε όρεξη να μαθαίνετε διαρκώς νέα πράγματα και πώς είστε ανοιχτοί στο να δοκιμάσετε νέες στρατηγικές.

7. «Έτσι είναι η ομάδα μας σήμερα, αλλά ξέρουμε πώς πρέπει να ενισχυθεί και έχουμε στόχο να κάνουμε νέες προσλήψεις»

Αυτό αποδεικνύει πώς ξέρετε ότι υπάρχουν κενά στην ομάδα σας, και ότι υπάρχει στρατηγική για νέες προσλήψεις μόλις πάρετε τη χρηματοδότηση.

8. «Έχουμε ξοδέψει πολύ χρόνο με τους πελάτες μας, προκειμένου να κατανοήσουμε από πού προέρχονται»

Οι επενδυτές θέλουν να δουν έχετε βάλει τον εαυτό σας στη θέση των άλλων και είστε σε θέση να γνωρίζετε γιατί είναι δυσαρεστημένοι με τις διαθέσιμες επιλογές και τι πρόβλημα προσπαθείτε να λύσετε ώστε να τους βοηθήσετε.

9. «Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε είναι …»

Η ειλικρίνεια σας να φέρετε «στο τραπέζι» τα πιθανά προβλήματα είναι ένα πλεονέκτημα. Οι επενδυτές θέλουν να γνωρίζουν απ’ την αρχή τυχόν μειονεκτήματα, όταν μπορούν ακόμη να το διορθώσουν, γιατί αυτά έτσι κι αλλιώς δε τελειώνουν ποτέ.

10. «Εκτός από κεφάλαιο, απ’ τον επενδυτή μας ψάχνουμε επίσης…»

Σίγουρα τα χρήματα είναι το σημαντικότερο κομμάτι, αλλά αν έχετε μιλήσει για όλες τις ανάγκες σας οι επενδυτές θα ξέρουν αν σας ταιριάζουν ή όχι.

 

Πηγή: Fortune

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

3 + 1 =