αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΓια τους business τύπους: Έξι κινήσεις που πρέπει να κάνεις, και άλλες έξι που δεν πρέπει να κάνεις στο Instagram

Για τους business τύπους: Έξι κινήσεις που πρέπει να κάνεις, και άλλες έξι που δεν πρέπει να κάνεις στο Instagram

Είναι δεδομένο ότι το Instagram είναι πλέον ένα business εργαλείο για πολλούς ανθρώπους, brands και εταιρίες. Βλέπουμε μάλιστα αρκετούς χρήστες να ξεκινούν από το μηδέν και να καταφέρνουν να προσελκύσουν ένα μεγάλο κοινό γύρω τους. Στην συνέχεια, κλείνουν διάφορες διαφημιστικές συμφωνίες και βγάζουν χρήματα απλά για να… ανεβάζουν μερικές φωτογραφίες στο προφίλ τους.

Δεν είναι βέβαια να κρατήσεις ενεργό το κοινό σου και να το διευρύνεις συνεχώς. Υπάρχουν κάποιοι «Instagram κανόνες». Αυτούς παραθέτει το παρακάτω γράφημα. Είναι σημαντικό, για παράδειγμα, να έχεις συγκεκριμένη συχνότητα αναρτήσεων και φυσικά φωτογραφίες καλής ποιότητας. Να είσαι αυθεντικός και να αλληλεπιδράς με το κοινό σου. Φυσικά πρέπει να επενδύσεις και στα Instagram stories.

Από την άλλη μεριά, δεν πρέπει να παρασυρθείς και να κάνεις… συνεχώς πωλήσεις. Κανείς δεν θέλει να έχει ένα «τηλεμάρκετινγκ» στο Instagram του. Επίσης μην το παρακάνεις, ποστάροντας πάρα πολύ συχνά ή προσφέροντας περιεχόμενο που δεν ενδιαφέρει το κοινό σου.

http://c279160.r60.cf1.rackcdn.com/assets/image/file/159/Instagram__1_.png

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

five × 1 =