αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΓίνεται να κινείσαι γρήγορα και παράλληλα… να έχεις υπομονή; Ναι, και το αναλύει τέλεια ο Gary Vaynerchuck (ΒΙΝΤΕΟ)

Γίνεται να κινείσαι γρήγορα και παράλληλα… να έχεις υπομονή; Ναι, και το αναλύει τέλεια ο Gary Vaynerchuck (ΒΙΝΤΕΟ)

Πολλές φορές, ακούμε ότι οι επιχειρηματίες πρέπει να έχουν υπομονή. Να βάζουν έναν στόχο και να κινούνται προς αυτόν μακροπρόθεσμα. Την ίδια στιγμή, ακούμε ότι για να πετύχεις στην εποχή μας, πρέπει να εργάζεσαι πολύ και να «τρέχεις» γρήγορα. Μα καλά, πως γίνεται να συνδυαστούν αυτά τα δύο;

Ο γνωστός businessman, Gary Vaynerchuck, το εξήγησε τέλεια και με όσο πιο απλό τρόπο, όταν ρωτήθηκε σε πρόσφατο event του. Όπως είπε, μπορεί να χρειαστούν 20 ή 30 χρόνια για να δημιουργήσεις μια σπουδαία επιχείρηση. Αυτό θέλει χρόνο και υπομονή. Ωστόσο, στην καθημερινή δουλειά που κάνεις (μέχρι να φτάσεις στον μεγάλο στόχο), πρέπει να είσαι γρήγορος.

«Πρέπει να είσαι γρήγορος στο day-to-day. Με τους πελάτες, με τα emails που λαμβάνεις και στέλνεις. Αλλά το όραμα σου και το τι θέλεις να κάνεις στη ζωή σου, δεν μπορεί να χτιστεί μέσα σε ένα χρόνο», είπε, μεταξύ άλλων, ο Gary Vaynerchuck.

Το αστείο σε αυτό το θέμα, είναι ότι πολλοί άνθρωποι κάνουν ακριβώς το αντίθετο. Όπως σημείωσε ο ίδιος, πολλοί είναι αργοί στον τρόπο που δουλεύουν καθημερινά, αλλά θέλουν να χτίσουν την επιχείρηση τους… την επόμενη ημέρα. «Πρέπει να τα αντιστρέψεις αυτά», τονίζει ο Vaynerchuck. Δείτε στο παρακάτω βίντεο όλη την τοποθέτηση του γνωστού επιχειρηματία.

The Next Facebook

Spend ZERO percent of your energy on the things that don't matter

Posted by Gary Vaynerchuk on Montag, 29. Mai 2017

Ο 41χρονος Gary Vaynerchuk είναι εδώ και χρόνια επιχειρηματίας, επενδυτής και αρθρογράφος. Μάλιστα, συχνά κάνει ομιλίες, έτσι ώστε να μεταφέρει τις εμπειρίες του στους ανθρώπους που μπαίνουν τώρα στον κόσμο της επιχειρηματικότητας.

Ο ίδιος έχει δραστηριοποιηθεί σε πολλές εταιρίες. Στο ξεκίνημα του, το 1999 ανέλαβε το brand με λικέρ που είχε ο πατέρας του. Ακολουθώντας τολμηρή τακτική -χρησιμοποιώντας το email marketing και τις νέες τεχνολογίες- κατάφερε να πολλαπλασιάσει την αξία της εταιρίας και από το 1 εκατ. δολάρια να φτάσει στα 5 εκατ. δολάρια το 2005.

Σήμερα, είναι ιδιοκτήτης του VaynerMedia, ενός από τους μεγαλύτερους ψηφιακούς ομίλους media στον κόσμο. Είναι επίσης συνιδρυτής του επενδυτικού fund VaynerRSE.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

fourteen − 9 =