αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΑν έχεις αυτές τις 8 συνήθειες στο τηλέφωνο, τότε ο άλλος θα σχηματίσει κακή πρώτη εντύπωση για εσένα

Αν έχεις αυτές τις 8 συνήθειες στο τηλέφωνο, τότε ο άλλος θα σχηματίσει κακή πρώτη εντύπωση για εσένα

Μπορεί μια καλή πρώτη εντύπωση μέσω τηλεφώνου, να φαίνεται πιο εύκολο σε σχέση με τις Live συναντήσεις. Αλλά αυτό δεν ισχύει πάντα. Ναι, όταν μιλάμε στο τηλέφωνο, δεν υπάρχει η γλώσσα του σώματος, οι εκφράσεις του προσώπου ή η εξωτερική εμφάνιση. Παρόλα αυτά, υπάρχουν κάποια στοιχεία που κάνουν την διαφορά. Και οδηγούν την άλλη πλευρά στο να σχηματίσει για εσένα μια καλή ή κακή πρώτη εντύπωση.

Στην εποχή μας, έχουμε την ευκαιρία να κάνουμε networking με ανθρώπους από όλα τα μέρη του κόσμου. Και να επεκτείνουμε το δίκτυο μας. Άρα δεν πρέπει να αφήνεις τις ευκαιρίες να πάνε χαμένες. Το αμερικανικό inc.com παραθέτει τις 8 συνήθειες που μπορεί να έχεις όταν μιλάς στο τηλέφωνο, και οι οποίες μπορούν να σε κάνουν να χάσεις πόντους.

1# Παραμένεις στο laptop σου. Κι όμως, φαίνεται. Όταν μιλάς στο τηλέφωνο και παράλληλα τσεκάρεις τα emails σου, η προσοχή σου είναι αλλού. Και αυτό δεν «χτυπάει» καλά στην άλλη μεριά.

2# Αργείς να ξεκινήσεις τη συζήτηση. Σήκωσες το τηλέφωνο, αλλά ζήτησες από τον άλλο να περιμένει «1 λεπτό» για να ολοκληρώσεις το task που έκανες. Κακή κίνηση. Που αμέσως δείχνει στον άλλο ότι δεν τον θεωρείς σημαντικό.

3# Μιλάς βιαστικά. Το άλλο άκρο. Ξεκινάς να μιλάς άμεσα, αλλά είσαι βιαστικός. Σαν να θες να τελειώνεις με το τηλεφώνημα όσο πιο γρήγορα γίνεται. Εστίασε στο τηλεφώνημα και μην σκέφτεσαι τις δουλειές που έχεις μετά.

4# Κλήση από δημόσιο χώρο. Πολύς θόρυβος στο περιβάλλον τριγύρω. Και επίσης το «δημόσιο background» μπορεί να κάνει τον άλλο να είναι πιο εγκρατής. Ακόμα χειρότερα αν είναι μια βιντεοκλήση μέσω Skype.

5# Απρόσμενες διακοπές. Όταν κάνεις ένα επαγγελματικό τηλέφωνο, μπορεί να σε διακόψει ένα παιδί ή ακόμα και ένα κατοικίδιο. Αυτό δεν είναι και τόσο καλό. Τα πράγματα είναι λίγο καλύτερα αν σε διακόψει κάποιος συνεργάτης. Αλλά φρόντισε να αποφύγεις όλες τις διακοπές αν είναι δυνατό.

6# Δεν χαμογελάς. Όντως ο συνομιλητής δεν μπορεί να δει το χαμόγελο σου. Μπορεί όμως να ακούσει τον τόνο της φωνής σου. Οπότε φρόντισε να είσαι χαμογελαστός και να ακούγεσαι πιο φιλικός.

7# Διακόπτεις τον άλλο. Επίσης κάτι που κάνουμε συχνά. Δεν πρέπει να γίνεται ούτε στις live συναντήσεις.

8# Απότομο τέλος. Και εκεί μου μιλάτε, ξαφνικά λες: «λοιπόν τώρα πρέπει να κλείσω». Δεν είναι ο καλύτερος τρόπος για να ολοκληρώσεις ένα τηλεφώνημα. Δώσε λίγο χρόνο για να γίνει ένας «επίλογος» και να συζητήσετε τα επόμενα βήματα.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

five × 3 =