αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΈρχεται το 4ο Επιστημονικό Συνέδριο με θέμα «Έξυπνη Συσκευασία & Marketing»

Έρχεται το 4ο Επιστημονικό Συνέδριο με θέμα «Έξυπνη Συσκευασία & Marketing»

Τα τμήματα Γραφιστικής και Marketing του ΤΕΙ Αθήνας συνδιοργανώνουν το 4ο Επιστημονικό Συνέδριο με θέμα “Έξυπνη Συσκευασία & Marketing”.

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ  &  ΏΡA ΕΝΑΡΞΗΣ
Σάββατο 24 Φεβρουαρίου, 2018 ,  Ώρα 9:00 – 17:30 μ.μ.

ΤΟΠΟΣ  ΣYΝΕΔΡΙΟΥ
ΤΕΙ  Αθήνας – Αιγάλεω / Κεντρικό Αμφιθέατρο

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Το Συνέδριο θα διαμορφώσει το πλαίσιο και θα παρουσιάσει, την έξυπνη συσκευασία και το  Marketing, με τις νέες καινοτομικές ιδιότητες και τα χαρακτηριστικά. Μέσα από την παρακολούθησή σας, στοχεύουμε στην  παροχή εξειδικευμένων γνώσεων των τεχνολογιών παραγωγής των τυπωμένων ηλεκτρονικών διατάξεων <κεραίες>  που εφαρμόζονται στις συσκευασίες. Θα παρουσιαστούν οι λειτουργικές δυνατότητες για καινοτομικές εφαρμογές.

Έτσι, θα επιτευχθεί η βελτίωση της στρατηγικής σκέψης και η διεύρυνση των τομέων υλοποίησης των εφαρμογών δηλαδή “Διαφήμιση και  Έντυπη Συσκευασία”.

Θα παρουσιαστεί ο επιστημονικός χώρος του Marketing,  με σκοπό τις καινοτόμες λύσεις, μέσα από τις τεχνικές  στην ηλεκτρονική επικοινωνία ,για δημιουργικές ενέργειες στη διαφήμιση και την έξυπνη συσκευασία, καθώς και τα μεγάλα δεδομένα και κατανάλωση,  στις κοινωνικές επιδράσεις των έξυπνων τεχνολογιών .

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ

  • Μοντέλα επικοινωνίας (Conceptual-Functional-WorkFlow) & ανάπτυξη μεθοδολογίας στην έντυπη συσκευασία.
  • Marketing  και εργαλεία.
  • Εισαγωγικά στοιχεία στις τεχνολογίες και τεχνικές παραγωγής έντυπης επικοινωνίας. Χαρακτηριστικά και δυνατότητες συμβατικής έντυπης συσκευασίας
  • Σύστημα RFID. Περιγραφή, ανάλυση στοιχείων και μερών του συστήματος, Δομή λειτουργίας. Δυνατότητες και εφαρμογές.
  • Έξυπνη συσκευασία. Είδη, δυνατότητες, εξελίξεις των στη προώθηση προϊόντων.
  • Νέες τεχνολογίες προώθησης.
  • Μεγάλα δεδομένα και κατανάλωση, όπως και κοινωνικές επιδράσεις των έξυπνων τεχνολογιών.
  • Το NFC σύστημα και κινητή τηλεφωνία και το μοντέλο Έξυπνης Συσκευασίας στην πρακτική του αξία στο Marketing.
  • Έννοιες γνησιότητας και αυθεντικότητας μέσω ετικέτας με ασύρματες ηλεκτρονικές συσκευές.
  • Παρουσιάσεις  [CASESTUDΙΕS]  Έξυπνα έντυπα.

ΣΚΟΠΟΣ

Το θέμα που θα μας απασχολήσει άμεσα, είναι η συσκευασία “Φυσικό προϊόν αλλά και το ηλεκτρονικό σύστημα”, μαζί. Παράλληλα θα μας απασχολήσουν τα θέματα του Marketing, των τεχνικών-διαδικασιών, μεγάλα δεδομένα και κατανάλωση, κοινωνικές επιδράσεις των έξυπνων τεχνολογιών, Business Model, οι επενδύσεις & τα οφέλη.

ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ:

Σε επαγγελματίες του κλάδου έντυπης και ηλεκτρονικής επικοινωνίας, σε επιστήμονες (Χημικούς, Ηλεκτρονικούς, Πληροφορικούς, Marketing, Κοινωνικές προσεγγίσεις / επιρροές,  του τομέα της Συσκευασίας, Γραφίστες-Τεχνολόγους,…), σε ερευνητές /φοιτητές ΑΕΙ και σε όσους εμπλέκονται στην παραγωγή και διακίνηση της έντυπης συσκευασίας και στον χώρο του Marketing .

ΚΟΣΤΟΣ

Συμμετοχή : 40 €

Φοιτητές/Άνεργοι : 10 € (με επίδειξη φοιτητικής ταυτότητας/κάρτας ανεργίας σε ισχύ)

ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ

  • Βεβαίωση παρακολούθησης συνεδρίου
  • Αναλυτικές σημειώσεις
  • CD των παρουσιάσεων και έντυπο υλικό
  • Τσάντα  Σεμιναρίου
  • Καφές και μικρογεύμα

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΕΤΟΧΗΣ: https://smartpackaging.gr/

Συντονιστής,

Νομικός Σπυρίδων PhD

 

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

19 + three =