αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΈνας businessman σημειώνει: 10 πράγματα που μακάρι να ήξερα πριν γίνω επιχειρηματίας

Ένας businessman σημειώνει: 10 πράγματα που μακάρι να ήξερα πριν γίνω επιχειρηματίας

20160127183146-business-office-laptop-analytics-review-marketing-results-chart-strategy-consulting-office-man-analysis-blackwhite

Ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο δημοσιεύεται στο site Entepreneuer.com, το οποίο υπογράφει ο αμερικάνος επιχειρηματίας Gordon Tredgold. Σε αυτό ο έμπειρος businessman απαριθμεί μερικά πράγματα, τα οποία θα ήθελε να γνώριζε, πριν μπει στον κόσμο της επιχειρηματικότητας.

Συγκεκριμένα, φτιάχνει μια λίστα με 10 τέτοια πράγματα. Όπως λέει μάλιστα, αν είχε εξ’ αρχής λίγες από αυτές τις γνώσεις, αυτό θα τον είχε βοηθήσει πολύ στο επιχειρηματικό του ξεκίνημα. Τονίζει μάλιστα, ότι το ξεκίνημα για έναν επιχειρηματία είναι συνήθως το πιο δύσκολο κομμάτι της πορείας του.

 

Τα 10 πράγματα που θα ήθελε να ξέρει ο Gordon Trengold πριν γίνει επιχειρηματίας

Μην δημιουργείς νέα προϊόντα, λύσε προβλήματα

42 τοις εκατό των παρουσιάσεων νέων προϊόντων αποτυγχάνουν επειδή δεν υπάρχει καμία ανάγκη για τα προϊόντα αυτά. Με άλλα λόγια, κανένας δεν τα θέλει. Άρα, αντί να προσπαθείτε να αναπτύξετε νέα και εξαιρετικά προϊόντα, αναζητήστε προβλήματα προς επίλυση. Όπου υπάρχει ένα πρόβλημα, υπάρχει και ανάγκη.

Μην περιμένεις ότι θα πετύχεις σε μια νύχτα

Ακόμα κι εκείνες οι εταιρείες που θεωρούνται ότι έγιναν ταχύτερα επιτυχημένες, όπως η Amazon και η Yahoo, χρειάστηκαν τουλάχιστον τρία χρόνια για να φτάσουν εκεί, και η πλειοψηφία των εταιρειών χρειάζονται έως και 10 χρόνια για να καθιερωθούν. Άρα, αν ο στόχος σας είναι να φτιάξετε την επόμενη νεοφυή επιχείρηση του ενός δισεκατομμυρίου, προετοιμαστείτε για μια μακρά πορεία.

Εστίασε στα δυνατά σου σημεία

Η επιτυχία σας θα προέλθει από τα δυνατά σας σημεία, άρα φροντίστε το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου σας να είναι εστιασμένο εκεί. Όλοι έχουμε αδυναμίες, αλλά το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να βρείτε κάποιον άλλον να ασχοληθεί με ό,τι δεν μπορείτε εσείς. Η εστίαση στα αδύνατα σημεία δεν συνιστά καλή χρήση του χρόνου σας.

Φτιάξε τη σωστή ομάδα γύρω σου

Δεν μπορούμε να κάνουμε τα πάντα μόνοι μας· χρειαζόμαστε βοήθεια, αλλά πρέπει να βεβαιωθούμε ότι είναι η σωστή βοήθεια. 29 τοις εκατό των νεοφυών επιχειρήσεων αποτυγχάνουν επειδή είχαν τη λάθος ομάδα. Προσδιορίστε σωστά την ομάδα που χρειάζεστε και στη συνέχεια προσλάβετε τους καλύτερους που μπορείτε να βρείτε.

Ανπρόκειται να αποτύχεις, καν’ το γρήγορα

Η αποτυχία είναι μέρος της όλης διαδικασίας, και καλό θα ήταν να την αναμένετε. Η καλύτερη προσέγγιση προς την αποτυχία είναι να αποτύχετε γρήγορα, να προσαρμοστείτε, και να προσπαθήσετε ξανά. Ένα απ’ τα χειρότερα πράγματα που μπορείτε να κάνετε είναι να αποτύχετε αργά και βασανιστικά, ελπίζοντας ότι θα φτιάξουν τα πράγματα.

Κατανόησε την πρόταση αξίας σου

Ανδεν κατανοείτε την πρόταση αξίας σας, δυσκολεύετε τους άλλους που θα μπορούσαν δυνητικά να αγοράσουν από σας επειδή δεν γνωρίζουν τι ακριβώς πουλάτε. Όσο πιο απλή και σαφής είναι η αιτία για την οποία θα πρέπει κάποιος να αγοράσει από σας, τόσο ευκολότερο θα είναι για τους άλλους να αποφασίσουν ότι χρειάζονται τις υπηρεσίες σας.

Μάθε τον πελάτη σου

Μου προκαλεί εντύπωση πόσοι επιχειρηματίες δυσκολεύονται να ορίσουν τον ιδεατό τους πελάτη. Αν δεν ξέρετε την απάντηση σ’ αυτή την απλή ερώτηση, τότε είναι πρακτικά αδύνατο το μάρκετινγκ για την επιχείρησή σας. Όσο λεπτομερέστερα ορίσετε τον πελάτη σας, τόσο πιο στοχευμένη θα είναι η προώθησή σας, κάτι που θα οδηγήσει σε περισσότερες πωλήσεις.

Δεν είναι όλοι οι πελάτες κατάλληλοι για σένα

Μπορεί «ο πελάτης να έχει πάντα δίκιο» αλλά «δεν είναι κάθε πελάτης ο σωστός πελάτης». Δεν θα πρέπει να φοβάστε να απορρίψετε πελάτες όταν η προσπάθεια που απαιτείται είναι μεγαλύτερη από τα οφέλη. Όμως ακριβώς υπάρχουν κακά προϊόντα και εταιρείες, υπάρχουν και κακοί πελάτες, και καλό θα ήταν να μάθετε ότι είναι ΟΚ να τους αφήσετε να φύγουν και να εστιάσετε στην εύρεση των κατάλληλων πελατών.

Μάθε απ’ τα λάθη των άλλων

Τα λάθη είναι εξαιρετικές ευκαιρίες για μάθηση, αλλά δεν χρειάζεται να κάνουμε όλα τα λάθη ώστε να διδαχθούμε απ’ αυτά. Ογδόντα τοις εκατό των startup αποτυγχάνουν, και άρα προσπαθήστε να μελετήσετε τι τις ανάγκασε να αποτύχουν. Φροντίστε να μην πέσετε στις ίδιες παγίδες – θα γλιτώσετε χρόνο, χρήμα, και φθορά.

Δεν υπάρχει τίποτα δίχως πωλήσεις

Οι πωλήσεις είναι σαν το οξυγόνο – χωρίς αυτό, πεθαίνουμε. Είναι πολύ εύκολο να απορροφηθείτε απ’ τον σχεδιασμό προϊόντος, το μάρκετινγκ, τον σχεδιασμό, τις προσλήψεις, το εμπορικό σήμα, κλπ. Πάντα όμως πρέπει να θυμόμαστε ότι βρισκόμαστε στην αγορά για να βγάλουμε λεφτά, και για να συμβεί αυτό χρειαζόμαστε πωλήσεις. Οι επιχειρήσεις δεν αναπτύσσονται απλά επειδή έχουμε θαυμάσιες ιδέες, προϊόντα ή υπηρεσίες.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

11 − 6 =