αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΌποιοι μπαίνουν σε καταστήματα της Amazon (και της νεοαποκτηθείσας Whole Foods) θα έχουν φραγή στην online σύγκριση τιμών

Όποιοι μπαίνουν σε καταστήματα της Amazon (και της νεοαποκτηθείσας Whole Foods) θα έχουν φραγή στην online σύγκριση τιμών

Μία νέα πατέντα που έχει κατοχυρώσει η Amazon θέλει να αποφύγει την αναζήτηση τιμών online από άλλα καταστήματα, όταν βρίσκεστε σε κάποιο δικό της store.

Σύμφωνα με την πατέντα, η οποία αφορά τις ΗΠΑ, πρωτίστως, η Amazon θα μπορεί να παρεμποδίζει τις προσπάθειες χρηστών που βρίσκονται εντός των φυσικών της καταστημάτων (διαθέτει 6 φυσικά βιβλιοπωλεία αλλά σύντομα θα της ανήκουν και 465 καταστήματα, μετά την εξαγορά της Whole Foods), όταν αυτοί προσπαθήσουν να αναζητήσουν online τιμές προϊόντων μέσω του Wi-Fi του καταστήματος στο smartphone τους!

Φυσικά, αυτό προϋποθέτει η αναζήτηση να γίνεται μέσω του Wi-Fi, ειδάλλως ο χρήστης θα αναζητά χωρίς περιορισμούς. Όπως διαβάζουμε στο Digitallife.gr, η Amazon θα μπορεί να κάνει redirect τον χρήστη στο δικό της site, σε περίπτωση που μια τιμή online τον οδηγήσει σε ανταγωνιστικό ηλεκτρονικό κατάστημα, ώστε να τον αποτρέψει από το να βρεί το ίδιο προϊόν αλλού. Ή, εναλλακτικά, θα μπορεί να του προσφέρει αυτόματα κάποιο εκπτωτικό κουπόνι για τις αγορές του στο Amazon, ως δέλεαρ ώστε να μην τον «χάσει».

Η πρακτική αυτή είναι μάλλον αμφιλεγόμενη και προορίζεται για εφαρμογή κυρίως στα καταστήματα Whole Foods που πλέον θα ανήκουν στην Amazon.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

three × four =