αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΨάχνεις να βρεις την επόμενη μεγάλη ιδέα; Έρευνα του Χάρβαρντ παραθέτει την τακτική που πρέπει να ακολουθήσεις

Ψάχνεις να βρεις την επόμενη μεγάλη ιδέα; Έρευνα του Χάρβαρντ παραθέτει την τακτική που πρέπει να ακολουθήσεις

Οι καλές επιχειρηματικές ιδέες μπορούν να προκύψουν παντού. Ενώ είσαι στο μετρό και ακούς μουσική. ‘Η ενώ διαβάζεις κάτι στο ίντερνετ. Μπορεί να σκέφτεσαι ακόμα και φαινομενικά άσχετα πράγματα μεταξύ τους, και ξαφνικά να προκύψει η καταπληκτική ιδέα που τόσο έψαχνες. Κι όμως, αυτό συμβαίνει σε πολλούς ανθρώπους. Έρευνα που έκαναν άνθρωποι στο Χάρβαρντ και την οποία παρουσιάζει το αμερικανικό Ιnc.com, έβγαλε μερικά ενδιαφέροντα στοιχεία, πάνω στο πως παράγονται οι ιδέες.

Τι λέει η έρευνα με απλά λόγια: Ότι τα μέρη που έχει ο ανθρώπινος εγκέφαλος, λειτουργούν ως μια «βιβλιοθήκη». Εκεί, βάζουμε πράγματα τα οποία μαθαίνουμε κάθε ημέρα. Ακόμα κι αν κάποια από αυτά δεν μοιάζουν τόσο χρήσιμα τη στιγμή που τα μαθαίνουμε. Μπορεί να είναι και ασύνδετα μεταξύ τους. Ωστόσο, όπως και σε μια βιβλιοθήκη, όπου «συνδέουμε» πληροφορίες μεταξύ τους, έτσι μπορεί να γίνει και με τις πληροφορίες που έχουμε καταγεγραμμένες στο μυαλό μας. Δηλαδή, να ακούσουμε ή να διαβάσουμε κάτι, και συνδέοντας το με άλλα πράγματα που έχουμε ήδη μάθει, να «γεννηθεί» μια πολύ καλή ιδέα.

Πρακτικά τι πρέπει να κάνει κάποιος για να ακολουθήσει αυτή την τακτική; Να μαθαίνει πράγματα συνεχώς. Ακούστε podcasts, διαβάστε βιβλία, έχετε ουσιαστικές συνομιλίες και πάντα να αναζητείτε νέες γνώσεις. «Δεν γνωρίζουμε τι δεν γνωρίζουμε», σημειώνει το Inc.com.

Σκεφτείτε το μυαλό σας ως μια (σχεδόν) ατελείωτη κουζίνα. Όσο περισσότερα «συστατικά» (γνώσεις) μπορείτε να συλλέξετε, τόσο περισσότερο φαγητό (δηλαδή ιδέες) μπορείτε να δημιουργήσετε. Βγείτε έξω ακόμα περισσότερο. Η επόμενη επιχειρηματική ιδέα, μπορεί αν βρίσκεται στην επόμενη γωνία.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

twenty − 9 =