αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤρία πράγματα που κάνουν πάντα οι επικοινωνιακοί leaders (και μπορείς να τα «αντιγράψεις» κι εσύ)

Τρία πράγματα που κάνουν πάντα οι επικοινωνιακοί leaders (και μπορείς να τα «αντιγράψεις» κι εσύ)



Το να είσαι καλός στο επικοινωνιακό κομμάτι είναι ένα από τα βασικά στοιχεία για να φτάσεις στην επιτυχία. Το ίδιο συμβαίνει στα επαγγελματικά θέματα, αλλά και στη ζωή. Το ίδιο γινόταν πάντα. Έπρεπε να χρησιμοποιήσεις… το επικοινωνιακό σου ταλέντο για να ζητήσεις ένα ακόμα μπισκότο από τους γονείς σου, όταν ήσουν μικρός.

Ανεξάρτητα από τον κλάδο στον οποίο βρίσκεσαι ή την εταιρία την οποία διαχειρίζεσαι, έρχεσαι σε επαφή με πολλούς ανθρώπους. Συνεργάτες, εργαζόμενους, πελάτες ή επιχειρηματίες από άλλες εταιρίες. Πλέον, υπάρχουν και πολλοί τρόποι επικοινωνίας: Μέσω συναντήσεων, emails, μηνυμάτων, τηλεφωνικών κλήσεων ή Skype. Κάπως έτσι, είναι εύκολο να «χαθείς» και τελικά να είσαι «άχρωμος» στην επικοινωνία σου με τους άλλους.

Το inc.com. έχει τη λύση. Για την ακρίβεια, τρεις λύσεις. Αφού το αμερικανικό site παραθέσει τα 3 πράγματα που κάνουν πάντα οι επικοινωνιακοί leaders.

1- Εστιάζουν στη σωστή νοοτροπία: Προσπάθησε να κλείνεις σχεδόν όλες τις συνομιλίες σου με το ερώτημα: «Πως μπορώ να σε βοηθήσω έτσι ώστε να προχωρήσεις μπροστά;». Έτσι μπορείς να δημιουργήσετε καλύτερες σχέσεις με τους ανθρώπους. Η παροχή βοήθειας πάντα κάνει τις σχέσεις καλύτερες. Επίσης, με αυτό τον τρόπο θα δείξετε ότι είστε ανοιχτοί σε ευρύτερες συνεργασίες.

2- Συχνή επικοινωνία: Εδώ είναι ένα λάθος που κάνουν αρκετοί. Επικοινωνούν με κάποιον μόνο όταν τον χρειάζονται για κάτι και μετά… εξαφανίζονται. Αντίθετα οι σπουδαίοι leaders ξέρουν ότι οι καλές επαφές χτίζονται με συχνή παρουσία. Κράτα συχνή επαφή με τα άτομα που έχεις συνεργασίες. Το ίδιο ισχύει για παράδειγμα και για έναν blogger: δεν γίνεται να γράφει ένα άρθρο σήμερα και το επόμενο να είναι μετά από 5 μήνες. Έτσι δεν μπορεί να χτίσει μια σχέση εμπιστοσύνης με τους αναγνώστες του.

3- Δεν φοβούνται να είναι αυθεντικοί: Οι μεγάλοι leaders δεν θυσιάζουν την αυθεντικότητα τους για να κερδίσουν μερικούς… φθηνούς πόντους εντυπωσιασμού. Είτε μιλάς με κάποιον πρόσωπο με πρόσωπο, είτε μέσω email, είναι σημαντικό να είσαι αληθινός. Να εννοείς αυτά που λες. Και έτσι θα κάνεις τους άλλους να σε εμπιστευτούν.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

two × 2 =